Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do Przedszkola Gminnego w Tucznej w ramach projektu „SMYKI NA START - utworzenie przedszkola w Gminie Tuczna”

Gmina Tuczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21-523 Tuczna, Tuczna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 377 10 03, , fax. 833 771 003
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuczna
    Tuczna 191 A
    21-523 Tuczna, woj. lubelskie
    tel. 83 377 10 03, , fax. 833 771 003
    REGON: 55085800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugtuczna.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do Przedszkola Gminnego w Tucznej w ramach projektu „SMYKI NA START - utworzenie przedszkola w Gminie Tuczna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Przedszkola Gminnego w Tucznej w ramach projektu „SMYKI NA START - utworzenie przedszkola w Gminie Tuczna”. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Przedszkola Gminnego w Tucznej”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem oraz konfigurację i uruchomieniem elementów wymienionych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, część 2 zamówienia – „Dostawa wyposażenia kuchennego do Przedszkola Gminnego w Tucznej”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę wyposażenia kuchennego w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) montaż i rozmieszczenie wyposażenia w miejscu użytkowania – jeśli dotyczy, 3) podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów – jeśli dotyczy 4) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru- jeśli dotyczy, 5) przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. część 3 zamówienia – „Dostawa mebli i wyposażenia do Przedszkola Gminnego w Tucznej”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę mebli i wyposażenia do sal oraz pomieszczeń szkoły w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1c do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) montaż mebli, 3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli/ wyposażenia w danym Obiekcie; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do przedmiotów posiadających zamknięcia; część 4 zamówienia – „Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek do Przedszkola Gminnego w Tucznej”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę wyposażenia w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1d do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e do SIWZ oraz Projekty umów załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. Uwaga: do oferty dla części 1 zamówienia należy dołączyć - potwierdzenie, że oferowany w laptopie procesor osiągnął wynik co najmniej 4660 pkt w teście SysMark w kategorii PassMark CPU Mark (np. wyniki opublikowane na stronie http://www.cpubenchmark.net); - potwierdzenie że oferowany laptop ma czas pracy na baterii min. 300 minut potwierdzony w teście MobileMark® 2014 (MobileMark 2014 Battery Life) – (np. wyniki w formatach FDR (Full Disclosure Report ) i PDF programu MobileMark® 2014 lub kartę katalogową produktu potwierdzającą czas pracy na zasilaniu bateryjnym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach