Gmina Osjaków ogłasza przetarg
- Adres: 98-320 Osjaków, Targowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 842 33 91, , fax. 43 842 33 91 wew. 13
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
Targowa 26
98-320 Osjaków, woj. łódzkie
tel. 43 842 33 91, , fax. 43 842 33 91 wew. 13
REGON: 73093467700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do pomieszczeń żłobka w Osjakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy wyposażenia polegającej na „Dostawie wyposażenia do pomieszczeń żłobka w Osjakowie”. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć (6) części: Część I – Wyposażenie kuchni/pomieszczenie kuchenne Część II – Wyposażenie szatni Cześć III – Wyposażenie sal Część IV – Wyposażenie multimedialne Część V – Dostawa i montaż wewnętrznych rolet okiennych Cześć VI – Wyposażenie pokoju biurowego i inne wyposażenie. 4. Zamawiający wymaga zakupu i dostawy wyposażenia wraz z montażem w pomieszczeniach żłobka zlokalizowanego przy budynku Publicznego Przedszkola w Osjakowie, ul. Kościelna 7, 98 – 320 Osjaków. Przez montaż należy rozumieć instalacje kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do parametrów znajdujących się w tych pomieszczeniach (ustawienie, wypoziomowanie). 5. Zamówienie podzielone jest części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Szczegółowa specyfikacja zakupu wyposażenia i specyfikacja cenowa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dokonał własnych pomiarów zamawianych mebli „pod wymiar” oraz zamawianych wewnętrznych rolet okiennych, pomimo, że Zamawiający dołożył należytej staranności przy opisie zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, działanie VII.3 Infrastruktura opieki społecznej, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Publicznego Przedszkola w Osjakowie o pomieszczenia żłobka”. 7. W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił minimalne wymagania dotyczące wyposażenia żłobka, które muszą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednak-że proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno- użytkowymi jak produkty opisane w Załączniki Nr 2 do SIWZ lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów w zakresie +/- 5%. 8. Zamawiający wymaga mebli i wyposażenia nowego (rok produkcji 2019), wolnego od wad fizycznych i prawnych, wysokiej jakości, potwierdzone certyfikatami, atestami lub deklaracją zgodności zapewni-jącymi bezpieczne użytkowanie i dostosowanie dla dzieci do lat 3, jeśli przepisy prawa wymagają ta-kich certyfikatów. Dokumenty te muszą potwierdzać bezpieczeństwo w użytkowaniu przez dzieci edukacji żłobkowej oraz zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. 9. Zamawiający informuje, że w przypadku podania w opisach wyposażenia nazw własnych materiałów urządzeń lub producenta, nie mają one na celu naruszenia przepisów art. 7 i art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego, przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w dokumentacji przetargowej, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wraz z nazwą handlową i nazwą producent, wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w dokumentacji przetargowej). Brak w ofercie wykonawcy opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja dostawy materiałów lub urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy - zal. nr 1; szczegółowa specyfikacja zakupu wyposażenia i specyfikacja cenowa - zał. nr 2; pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa krzeseł i regałów metalowych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2023-07-11 - Wyposażenie Domu Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2022-11-30 - „Zakup i dostawa wyposażenia do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin – 2 części”
Dodano: 2021-03-12 - Sprzedaż i dostarczenie wyrobów foliowych, akcesoriów i środków do utrzymania czystości
Dodano: 2021-01-13 - „Zakup i dostawa wyposażenia do szkół podstawowych na terenie Gminy Czarnocin – 2 części”
Dodano: 2020-12-30 - Sprzedaż i dostarczenie wyrobów foliowych, akcesoriów i środków do utrzymania czystości.
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa wyposażenia do pomieszczenia Centralnego Bloku Operacyjnego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2020-09-28 - Dostawa szafek skrytkowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2020-09-03 - Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Łękińsku
Dodano: 2020-08-17