Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 07218174100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bielsko-biala.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wyposażenia do budynku Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej przy ulicy ks. Stanisława Stojałowskiego 32 w Bielsku-Białej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku Urzędu Miejskiego w Bielsku Białej przy ulicy ks. Stanisława Stojałowskiego 32 w Bielsku-Białej. 2.Zakres prac obejmujących dostawę obejmuje w szczególności: 1)zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu; 2)dostawa oraz wniesienie Wyposażenia; 3)montaż Wyposażenia oraz ustawienie w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej; 4)instalację urządzeń (jeżeli dotyczy); 5)uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania Wyposażenia (jeżeli dotyczy); 6)dostarczenie użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego Wyposażenia; 7)przeszkolenia pracowników z zakresu użytkowania i eksploatacji; 8)uporządkowanie miejsca dostawy. 3.Opis przedmiotu zamówienia został zawarty: 1)w Formularzu wyceny zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ, gdzie zostały wskazane ilości poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; 2)we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; 3)w Dokumentacji technicznej/rysunkowej stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ; 4.Wymienione w pkt. 3 załączniki do SIWZ, zostaną udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego oraz na Platformie, w formacie .pdf. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ i Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z nimi przed złożeniem oferty. 5.UWAGA! Zlewozmywaki oraz umywalki zostaną dostarczone przez wykonawcę, który obecnie realizuje przebudowę budynku, w którym należy zrealizować przedmiot niniejszego zamówienia. Szacując cenę wyposażenia nie należy uwzględniać ceny zlewozmywaków oraz umywalek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, tj. warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta przetargowa (w oryginale). 2)Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt. VII ppkt. 9 SIWZ; 3)Formularz wyceny zamówienia (w oryginale) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1b do SIWZ – stanowi on obligatoryjny załącznik do oferty, niepodlegający uzupełnieniu. 4)Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5)Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6)Dokumenty (w oryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisujące techniczne parametry zaoferowanych elementów wyposażenia (materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych) np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty i/lub opisujące rozwiązania równoważne, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane elementy wyposażenia (materiały, urządzenia i rozwiązania) i/lub rozwiązania, spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami, zgodnie z Częścią III pkt. VI SIWZ – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych; będą one stanowiły załączniki do oferty. 7) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 8) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej oraz na Platformie, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2024-01-26 - ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-08-08 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-07-11 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Gminie Lędziny – kolejny etap w zakresie umeblowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Lędzinach
Dodano: 2023-06-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do nowego Przedszkola Miejskiego Nr 2 oraz Żłobka Miejskiego w Imielinie.”
Dodano: 2023-06-26 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola i żłobka w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa wraz montażem wyposażenia Jadalni Punktu Gastronomicznego na stacji pośredniej Hali Jaworzyna
Dodano: 2023-03-29 - Wykonanie i najem zabudowy wraz z serwisem technicznym powierzchni punktu szczepień populacyjnych oraz zakup i montaż wykładziny ochronnej w punkcie szczepień
Dodano: 2021-04-29