Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą ogłasza przetarg
- Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Kopernika 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7278160
- Data zamieszczenia: 2010-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą
ul. Kopernika 1 1
66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
tel. 095 7278160 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do budynku Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Granicznej 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia obejmującego meble biurowe, wyposażenie pomieszczeń socjalnych i pomocniczych oraz kącika zabaw dla dzieci, zamontowaniu i ustawieniu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą przy ul. Granicznej 1. Szczegółowy opis wyposażenia zawarty jest w formularzu cenowym oraz w opisie technicznym, stanowiącymi załączniki do specyfikacji. 2. Materiały użyte do produkcji mebli i innego wyposażenia będącego, przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty, dopuszczające je do stosowania. 3. Oferowane wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie nie spełnia tego wymogu, zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówienia, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia mebli wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 4. Wykonawca zagwarantuje bezpłatny transport zamawianego wyposażenia we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 5. Wykonawca zagwarantuje bezpłatny montaż zamawianego wyposażenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 6. Wymagany okres gwarancji na dostarczone wyposażenia to minimum 3 lata. 7. Każdy z Oferentów winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia i odpowiedniego dopasowania elementów wymagających zwymiarowania, określonych w opisie technicznym, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych w budynku w Dychowie 6a.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa mebli; znak sprawy RA-TL-Z-39/2015
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby nowych kierunków, znak sprawy: RA-TL-Z-15/2015
Dodano: 2015-09-17 - Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa krzeseł, foteli obrotowych, foteli tapicerowanych, ławek siedziskowych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa wraz z montażem mebli do Sekcji Statystyki Medycznej i Rozliczeń oraz krzeseł na oddziały
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych do nowej siedziby Urzędu i Oddziału Celnego w Zielonej Górze.
Dodano: 2013-11-20 - Dostawę mebli biurowych dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2013-11-12 - Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektów : Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego i Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego oraz mebli na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w Zielonej Górze.
Dodano: 2013-09-26 - Dostawa oraz montaż wyposażenia biblioteki w Kargowej
Dodano: 2013-09-06