Gmina Poddębice ogłasza przetarg
- Adres: 99-200 Poddębice, Łódzka 17/21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 678 25 80
- Data zamieszczenia: 2023-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Poddębice
Łódzka 17/21
99-200 Poddębice, woj. łódzkie
tel. 43 678 25 80
REGON: 730934387 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://poddebice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Poddębicach w ramach zadania pn.”Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im.Lotników Polskich w Poddębicach" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sprzętu, mebli oraz pomocy dydaktycznych do nowopowstałej Pracowni Fizycznej 30 - stanowiskowej sterowanej z pulpitu w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach"W ramach wyposażenia pracowni fizycznej 30-stanowiskowej należy dostarczyć i zamontować sprzęt, urządzenia i meble oraz pomoce dydaktyczne zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 11 do SWZ dla części I zamówienia.Część II zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sprzętu, urządzeń oraz mebli do nowopowstałych dwóch Cyfrowych Pracowni Językowych w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach"W ramach wyposażenia cyfrowych pracowni językowych należy dostarczyć i zamontować sprzęt, urządzenia i meble zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 11 do SWZ dla części II zamówieniaCzęść III zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sprzętu, urządzeń oraz mebli do nowopowstałych dwóch Pracowni Informatycznych – Terminalowych w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach"W ramach wyposażenia pracowni informatycznych – terminalowych należy dostarczyć i zamontować sprzęt, urządzenia i meble zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 11 do SWZ dla części III zamówienia.Część IV zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sprzętu, urządzeń oraz mebli do nowopowstałych trzech pracowni ogólnych, szatni oraz łazienek w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach"W ramach wyposażenia pracowni ogólnych, szatni i łazienek należy dostarczyć i zamontować sprzęt i meble zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 11 do SWZ dla części IV zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.2.2 uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę dla:- części I zamówienia: polegającej na dostawie mebli/mebli szkolnych/mebli biurowych oraz pomocy dydaktycznych o łącznej wartości dostawy co najmniej 50 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,- części II zamówienia: polegającej na dostawie mebli/mebli szkolnych/mebli biurowych oraz sprzętu komputerowego o łącznej wartości dostawy co najmniej 70 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,- części III zamówienia: polegającej na dostawie mebli/mebli szkolnych/mebli biurowych oraz sprzętu komputerowego o łącznej wartości dostawy co najmniej 100 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,- części IV zamówienia: polegającej na dostawie mebli/mebli szkolnych/mebli biurowych o łącznej wartości dostawy co najmniej 150 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,Zamawiający informuje, iż w/w dostawa nie muszą być wykonane w ramach jednego zadania tj. jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa i montaż mebli na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Dodano: 2024-01-25 - „Dostawa i montaż mebli" w ramach Umowy o dofinansowanie Projektu pn. :„Przebudowa i doposażenie Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi”
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-08-28 - Dostawa wraz z montażem szafek ubraniowych i przebieralni do budynków szpitali dla studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa wyposażenia i narzędzi remontowo – budowlanych w ramach zadania pn: Adaptacja wolnej przestrzeni budynku szpitala na cele Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-07-25 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO- SZAFA NA ODZIEŻ - METALOWA
Dodano: 2023-07-05 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu pn.Nowe kompetencje-Nowa praca-Nowe życie
Dodano: 2023-07-04 - Dostawa: Gabloty i tabliczki przydrzwiowe
Dodano: 2023-06-01