Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Poddębicach w ramach zadania pn.”Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im.Lotników Polskich w Poddębicach"

Gmina Poddębice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, Łódzka 17/21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 678 25 80
  • Data zamieszczenia: 2023-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poddębice
    Łódzka 17/21
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 678 25 80
    REGON: 730934387
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://poddebice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Poddębicach w ramach zadania pn.”Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im.Lotników Polskich w Poddębicach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sprzętu, mebli oraz pomocy dydaktycznych do nowopowstałej Pracowni Fizycznej 30 - stanowiskowej sterowanej z pulpitu w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach"W ramach wyposażenia pracowni fizycznej 30-stanowiskowej należy dostarczyć i zamontować sprzęt, urządzenia i meble oraz pomoce dydaktyczne zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 11 do SWZ dla części I zamówienia.Część II zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sprzętu, urządzeń oraz mebli do nowopowstałych dwóch Cyfrowych Pracowni Językowych w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach"W ramach wyposażenia cyfrowych pracowni językowych należy dostarczyć i zamontować sprzęt, urządzenia i meble zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 11 do SWZ dla części II zamówieniaCzęść III zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sprzętu, urządzeń oraz mebli do nowopowstałych dwóch Pracowni Informatycznych – Terminalowych w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach"W ramach wyposażenia pracowni informatycznych – terminalowych należy dostarczyć i zamontować sprzęt, urządzenia i meble zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 11 do SWZ dla części III zamówienia.Część IV zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sprzętu, urządzeń oraz mebli do nowopowstałych trzech pracowni ogólnych, szatni oraz łazienek w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Lotników Polskich w Poddębicach"W ramach wyposażenia pracowni ogólnych, szatni i łazienek należy dostarczyć i zamontować sprzęt i meble zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 11 do SWZ dla części IV zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.2.2 uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę dla:- części I zamówienia: polegającej na dostawie mebli/mebli szkolnych/mebli biurowych oraz pomocy dydaktycznych o łącznej wartości dostawy co najmniej 50 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,- części II zamówienia: polegającej na dostawie mebli/mebli szkolnych/mebli biurowych oraz sprzętu komputerowego o łącznej wartości dostawy co najmniej 70 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,- części III zamówienia: polegającej na dostawie mebli/mebli szkolnych/mebli biurowych oraz sprzętu komputerowego o łącznej wartości dostawy co najmniej 100 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,- części IV zamówienia: polegającej na dostawie mebli/mebli szkolnych/mebli biurowych o łącznej wartości dostawy co najmniej 150 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie,Zamawiający informuje, iż w/w dostawa nie muszą być wykonane w ramach jednego zadania tj. jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach