Zespół Szkół Plastycznych ogłasza przetarg
- Adres: 81-522 Gdynia, ul. Orłowska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 624 82 13 , fax. 58 624 82 13
- Data zamieszczenia: 2019-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Plastycznych
ul. Orłowska 39
81-522 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 624 82 13, fax. 58 624 82 13
REGON: 27821300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsplast.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ilości, asortymencie oraz minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, bezpośrednio do wskazanych pomieszczeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie siedziby Zamawianego, dokona jego rozpakowania, montażu i utylizacji opakowań. 5. Przez montaż Zamawiający rozumie złożenie, skręcenie i ustawienie Mebli, tak by były one gotowe do normalnej eksploatacji. 6. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi. 7. Dostawa i montaż Mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w czasie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu Mebli. 8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone Meble. 9. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.1 priorytetu VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01-00-0010/16-00 z dnia 02.09.2016 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. 4. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 6 powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa mebli do Przedszkola nr 10 w Sopocie
Dodano: 2023-02-20 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa i montaż mebli do nowego budynku biurowego Urzędu Gminy przy ul. Głównej 20 w Kobylnicy(II)”
Dodano: 2022-11-06 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
Dodano: 2022-10-06 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
Dodano: 2022-08-05 - ZP/123/2020 Dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Głównej GUMed
Dodano: 2021-02-08