Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla Zamawiającego

Zespół Szkół Plastycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 81-522 Gdynia, ul. Orłowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 624 82 13 , fax. 58 624 82 13
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Plastycznych
    ul. Orłowska 39
    81-522 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 624 82 13, fax. 58 624 82 13
    REGON: 27821300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsplast.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ilości, asortymencie oraz minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, bezpośrednio do wskazanych pomieszczeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie siedziby Zamawianego, dokona jego rozpakowania, montażu i utylizacji opakowań. 5. Przez montaż Zamawiający rozumie złożenie, skręcenie i ustawienie Mebli, tak by były one gotowe do normalnej eksploatacji. 6. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi. 7. Dostawa i montaż Mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w czasie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu Mebli. 8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone Meble. 9. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.1 priorytetu VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01-00-0010/16-00 z dnia 02.09.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. 4. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 6 powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach