Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
- Data zamieszczenia: 2013-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
REGON: 00028862700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Zakładu Pacjenta Symulowanego ZP/17/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie okablowania oraz montaż wyposażenia dla Zakładu Pacjenta Symulowanego w ramach realizowanego projektu: Poprawa jakości kształcenia studentów poprzez przebudowę pomieszczeń po przychodni przyklinicznej i wyposażenie nowej pracowni pacjenta symulowanego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym i Akademii Pomorskiej w Słupsku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323212001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wdium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa projektorów dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu audiowizualnego w 13 salach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego: 303, 304, 305, 306, 307, 321, 410, C2, C4, C23, C24, C25, C36
Dodano: 2015-07-02 - Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego - wyposażenie dla Pomorskiej Fundacji Filmowej w Gdyni
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa sprzętu techniki policyjnej na potrzeby KMP w Słupsku w ramach projektu Policja na straży środowiska naturalnego powiatu słupskiego.
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa i montaż urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminów praktycznych w pojazdach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, Jednostka Gdańsk i Oddział w Gdyni
Dodano: 2015-02-04 - Dostawa wraz z instalacją i montażem, konfiguracją i uruchomieniem systemu audio-video i sterowania w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do pięciu sal multimedialnych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2014-03-14 - dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby wystawy pn. Dookoła Świata
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu audiowizualnego oraz demontaż istniejących instalacji w 8 salach wykładowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych w 29 salach wykładowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2013-07-02