Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
- Data zamieszczenia: 2015-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 8 8
80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa projektorów dla Uniwersytetu Gdańskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32321200-1. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa projektorów zwana dalej sprzętem dla Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Miejsce dostawy sprzętu: dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta ( Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Górek Wschodnich i Helu. Adresy i miejsca dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. 5. Dostawy sprzętu będą odbywać się sukcesywnie (etapami) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG) Uniwersytetu Gdańskiego, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w § 2 ust. 2 projektu umowy. Za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy od dnia przesłania zamówienia przez uprawnionego pracownika Zamawiającego do Wykonawcy, złożonego za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG). Wykonawca potwierdza odbiór zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 1 dnia roboczego. 6. Sprzęt musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, wyprodukowany nie wcześniej niż przed 6 miesiącami od daty złożenia oferty; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 2) zostać dostarczony wraz z ważną kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi, wniesiony i przekazany Zamawiającemu, do miejsca wskazanego w pkt 3 niniejszego rozdziału, 3) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). 7. Gwarancja i czas reakcji serwisu zgodnie z zapisami w § 5 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII SIWZ - termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie. 9. W przypadkach określonych w pkt. 8 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w §10 ust.2 umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia określony w § 2 umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1pkt.1 umowy. 10. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części zamówienia do 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 11. Zamawiający informuje, że podane w załączniku nr 1 (do SIWZ) ilości projektorów, są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą one ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty z § 3 ust. 2 projektu umowy. 12. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych i zagranicznych. Zamawiający podaje w załączniku nr 7 (do SIWZ) wykaz projektów obecnie realizowanych na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą zostać uruchomione również nowe projekty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323212001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu audiowizualnego w 13 salach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego: 303, 304, 305, 306, 307, 321, 410, C2, C4, C23, C24, C25, C36
Dodano: 2015-07-02 - Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego - wyposażenie dla Pomorskiej Fundacji Filmowej w Gdyni
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa sprzętu techniki policyjnej na potrzeby KMP w Słupsku w ramach projektu Policja na straży środowiska naturalnego powiatu słupskiego.
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa i montaż urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminów praktycznych w pojazdach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, Jednostka Gdańsk i Oddział w Gdyni
Dodano: 2015-02-04 - Dostawa wraz z instalacją i montażem, konfiguracją i uruchomieniem systemu audio-video i sterowania w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do pięciu sal multimedialnych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2014-03-14 - dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby wystawy pn. Dookoła Świata
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu audiowizualnego oraz demontaż istniejących instalacji w 8 salach wykładowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych w 29 salach wykładowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2013-07-02 - Zakup wraz z dostawą, montażem i konfiguracją, wysterowaniem systemu i przeszkoleniem użytkowników sprzętu audiowizualnego w budynku Nadwiślańskiego Centrum Biznesu w Dzierzgoniu.
Dodano: 2013-05-29