Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Dąbrowie Biskupiej

Gmina Dąbrowa Biskupia ogłasza przetarg

  • Adres: 88-133 Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3512170 , fax. 52 5065420
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Biskupia
    Ul. Topolowa 2
    88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3512170, fax. 52 5065420
    REGON: 92350731000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Dąbrowie Biskupiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Dąbrowie Biskupiej 2. Zamówienie jest podzielone na części : Część I zamówienia – dostawa mebli i wyposażenia sal Część II zamówienia – dostawa sprzętu multimedialnego Część III zamówienia – dostawa sprzętu AGD i wyposażenia stołówki 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert częściowych . 5. Cały asortyment o parametrach i w ilościach określonych w SIWZ należy dostarczyć do przedszkola w Dąbrowie Biskupiej, ul. Szkolna 2A. 6. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą być zgodne z ofertą Wykonawcy i spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Dostarczony przedmiot musi być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz zostać wprowadzony do obrotu zgodnie przepisami prawa. Posiadać oznaczenie CE. 7. Wszystkie przedmioty muszą być fabrycznie nowe (tzn. żadna z części składająca się na dany przedmiot nie może być wcześniej używana), wolne od wad, oryginalnie zapakowane w opakowanie producenta. 8. Przedmiot zamówienia musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem wraz z wszelką dokumentacją (w szczególności instrukcjami, gwarancją, certyfikatami i licencjami oprogramowania). 9. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport , rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. 10. Odbiór zostanie potwierdzony pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 11. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie jest uszkodzone, bądź nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. 12. Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 13. Warunki gwarancji i rękojmi : 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na okres 24 m-cy oraz gwarancji jakości na okres określony w ofercie Wykonawcy : - na meble i wyposażenie sal na okres co najmniej 24 miesięcy - na sprzęt multimedialny na okres co najmniej 24 miesięcy - na sprzęt AGD i wyposażenia stołówki na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia przekazania sprzętu. 3) Szczegółowe zasady wykonywania warunków gwarancji i rękojmi zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 14. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne". Urządzenia lub materiały równoważne powinny spełniać warunki SIWZ i nie powinny być gorsze od opisanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp ( wzór załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach