Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 633-97-90 w 33 , fax. 42 632 99 41
- Data zamieszczenia: 2018-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
ul. Więckowskiego 36
90-734 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 633-97-90 w 33, fax. 42 632 99 41
REGON: 27750000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla projektu : „Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi, Gdańska 43 ” – Biblioteka cz. A - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem wyposażenia m.in.: • Stanowisko komputerowe mobilne – 4 stanowiska • Mobilny zestaw prezentacyjny – 1 zestaw • Stanowiska komputerowe stacjonarne – 4 stanowiska Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną