Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla projektu : „Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi, Gdańska 43 ” – Biblioteka cz. A

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 633-97-90 w 33 , fax. 42 632 99 41
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    ul. Więckowskiego 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 633-97-90 w 33, fax. 42 632 99 41
    REGON: 27750000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla projektu : „Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi, Gdańska 43 ” – Biblioteka cz. A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem wyposażenia m.in.: • Skaner dziełowy – 1 sztuka • Skaner kompaktowy, samoobsługowy – 4 stanowiska • Multilektor – 2 stanowiska • Stanowisko komputerowe mobilne – 4 stanowiska • Mobilny zestaw prezentacyjny – 1 zestaw • Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka • Stanowiska komputerowe stacjonarne – 4 stanowiska Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety: Pakiet 1 – Skaner dziełowy Pakiet 2 – Skaner kompaktowy, samoobsługowy Pakiet 3 – Multilektor Pakiet 4 – Stanowisko komputerowe mobilne Pakiet 5 - Mobilny zestaw prezentacyjny Pakiet 6 - Urządzenie wielofunkcyjne Pakiet 7 - Stanowiska komputerowe stacjonarne Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzi na własny koszt szkolenie maksimum 10 pracowników Zamawiającego z zakresu prawidłowej obsługi dostarczonego urządzenia. Uczestnicy szkolenia mogą otrzymać materiały szkoleniowe w języku polskim, opisujące czynności operatorskie niezbędne do wykonania podstawowych zadań. Czas przeznaczony na szkolenie nie może być krótszy niż: Pakiet 1 – Skaner dziełowy – 10 godzin (dopuszczalne 2 dni po 5 godzin) Pakiet 2 – Skaner kompaktowy, samoobsługowy – 3 godziny Pakiet 3 – Multilektor – 3 godziny Pakiet 4 – Stanowisko komputerowe mobilne – 1 godzina Pakiet 5 - Mobilny zestaw prezentacyjny – 1 godzina Pakiet 6 - Urządzenie wielofunkcyjne – 4 godziny Pakiet 7 - Stanowiska komputerowe stacjonarne – 1 godzina Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze, w godzinach między 9:00 a 15:00. Jeżeli Wykonawca wygra więcej niż jeden pakiet, czas szkoleń podlega sumowaniu. b) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia, przeprowadzi montaż, uruchomienie i konfigurację sprzętu oraz dokona instalacji oprogramowania oraz przekaże licencje bezterminowe do oprogramowania. c) Wykonawca dostarczy wraz z urządzeniami komplet okablowania, pozwalający na podłączenie wszystkich elementów zamówienia. d) Koszty transportu, rozładunku i rozmieszczenia wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją przedmiotu zamówienia do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Dostawa nastąpi po wcześniejszym ustaleniu terminu, w dniu roboczym, w godzinach między 9:00 a 14:00. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model/rok produkcji zaoferowanego sprzętu i jego opis techniczny. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach