Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla pracowni gastronomicznych i sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 21 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla pracowni gastronomicznych i sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 21 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażanie dla pracowni gastronomicznych i sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 21 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Część 1 – dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, kod CPV: 42214000-9, 39220000-0, 39711362-4, 42921300-1, 39141000-2; Część 2 – dostawa urządzenia do otrzymywania produktów mleczarskich, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, kod CPV: 42215200-8; Część 3 – dostawa pasteryzatora z funkcją kociołka serowarskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ,kod CPV: 42211000-8; Część 4 – dostawa ręcznej nastrzykiwarki do mięsa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2; Część 5 – dostawa mieszałki do mięsa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2; Część 6 – dostawa nadziewarki hydraulicznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2; Część 7 – dostawa pieca konwekcyjno- parowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2; Część 8 – dostawa maszyny gastronomicznej do pierogów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2; Część 9 – dostawa chłodzonej maszynki do mielenia mięsa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2; Część 10 – dostawa nalewarki do butelek z modułem filtracji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ, kod CPV: 42215200-8; Część 11 – dostawa homogenizatora wraz z akcesoriami, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ, kod CPV: 38436600-6; Część 12 – dostawa pakowarki próżniowej do pakowania zbiorczego i jednostkowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 12 do SIWZ, kod CPV: 42921300-1; Część 13 – dostawa pasteryzatora elektrycznego do słoików, butelek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 13 do SIWZ, kod CPV: 42214000-9,Część 14 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 14 do SIWZ, kod CPV: 39711210-4; Część 15 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 15 do SIWZ, kod CPV: 39711100-0, 39711130-9, 39711110-3, 39711122-0; Część 16 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 16 do SIWZ, kod CPV: 39711300-2; Część 17 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 17 do SIWZ, kod CPV: 39711100-0,Część 18 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 18 do SIWZ, kod CPV: 39717100-2; Część 19 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 19 do SIWZ, kod CPV: 39713430-6, 39713431-3, 39713500-8; Część 20 – dostawa elektrycznego i gazowego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 20 do SIWZ, kod CPV: 39722000-9, 37414600-9, 39711361-7, 39711362-4; Część 21 – dostawa maszyny do czyszczenia podłóg, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 21 do SIWZ, kod CPV: 39713430-6. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: A/ w zakresie części 1 – 13 oraz części 21: A.1/ Zagwarantował dostawę wraz z wniesieniem, montażem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 1-13 oraz nr 21 do SIWZ, dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt wykonawcy w miejsce wskazane odpowiednio do danej części w załączniku nr 1- 13 oraz nr 21. B/ w zakresie części 14 - 20: B.1/ Zagwarantował dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 14 - 20 do SIWZ. B.2/ Dostarczał przedmiot umowy na własny koszt wraz z wniesieniem: - w części 14 - 20 do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Biuro Zaopatrzenia za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. Dostawy będą odbywać się w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 14:00, zaś adresy dostaw na terenie miasta Lublina będą wskazywane każdorazowo w zamówieniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. C/ w zakresie wszystkich części: C.1/ Wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. C.2/ Zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 - 21 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. C.3/ Przedmiot zamówienia w każdej części musi być fabrycznie nowy. C.4/ Wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność dostarczanego przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ, złożoną ofertą oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. C.5/ Zagwarantował serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia. C.6/ Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszącej co najmniej: - 24 miesiące w części 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, - 12 miesięcy w części 2, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. C.7/ Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. Termin wykonania zamówienia wynosi: - w części 1- do 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 2 - do 60 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 3 – do 60 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 4 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 5 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 6 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 7 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 8 - do 60 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 9 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 10 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 11 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,- w części 12 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 13 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w częściach 14 - 20 - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Termin dostawy częściowej stanowi kryterium oceny ofert i wynosi od 5 dni do 10 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego, - w części 21 - do 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42214000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony i podpisany wykaz asortymentowo-ilościowy sporządzony w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 - 21 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginału musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. O której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach