Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla pracowni gastronomicznych, i sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 21 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla pracowni gastronomicznych, i sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 21 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia dla pracowni gastronomicznych, i sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 21 części.3.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Część 1 – dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, kod CPV: 42214000-9, 39220000-0, 39711362-4, 42921300-1, 39141000-2, Część 2 – dostawa urządzenia do otrzymywania produktów mleczarskich, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, kod CPV: 42215200-8,Część 3 – dostawa pasteryzatora z funkcją kociołka serowarskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ,kod CPV: 42211000-8,Część 4 – dostawa ręcznej nastrzykiwarki do mięsa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2,Część 5 – dostawa mieszałki do mięsa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2,Część 6 – dostawa nadziewarki hydraulicznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2, Część 7 – dostawa pieca konwekcyjno- parowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2,Część 8 – dostawa maszyny gastronomicznej do pierogów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2,Część 9 – dostawa chłodzonej maszynki do mielenia mięsa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ, kod CPV: 39312000-2, Część 10 – dostawa nalewarki do butelek z modułem filtracji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ, kod CPV: 42215200-8,Część 11 – dostawa homogenizatora wraz z akcesoriami, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ, kod CPV: 38436600-6, Część 12 – dostawa pakowarki próżniowej do pakowania zbiorczego i jednostkowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 12 do SIWZ, kod CPV: 42921300-1, Część 13 – dostawa pasteryzatora elektrycznego do słoików, butelek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 13 do SIWZ, kod CPV: 42214000-9,Część 14 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 14 do SIWZ, kod CPV: 39711210-4,Część 15 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 15 do SIWZ, kod CPV: 39711100-0, 39711130-9, 39711110-3, 39711122-0,Część 16 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 16 do SIWZ, kod CPV: 39711300-2,Część 17 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 17 do SIWZ, kod CPV: 39711100-0,Część 18 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 18 do SIWZ, kod CPV: 39717100-2, Część 19 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 19 do SIWZ, kod CPV: 39713430-6, 39713431-3, 39713500-8,Część 20 – dostawa elektrycznego i gazowego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 20 do SIWZ, kod CPV: 39722000-9, 37414600-9, 39711361-7, 39711362-4,Część 21 – dostawa maszyny do czyszczenia podłóg, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 21 do SIWZ, kod CPV: 39713430-6. 3.2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu:A/ w zakresie części 1 – 13 oraz części 21:A.1/ Zagwarantował dostawę wraz z wniesieniem, montażem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 1-13 oraz nr 21 do SIWZ, dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt wykonawcy w miejsce wskazane odpowiednio do danej części w załączniku nr 1- 13 oraz nr 21. B/ w zakresie części 14 - 20:B.1/ Zagwarantował dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 14 - 20 do SIWZ. B.2/ Dostarczał przedmiot umowy na własny koszt wraz z wniesieniem:- w części 14 - 20 do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Biuro Zaopatrzenia za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. Dostawy będą odbywać się w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 14:00, zaś adresy dostaw na terenie miasta Lublina będą wskazywane każdorazowo w zamówieniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego.C/ w zakresie wszystkich części: C.1/ Wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. C.2/ Zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 - 21 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie.C.3/ Przedmiot zamówienia w każdej części musi być fabrycznie nowy.C.4/ Wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność dostarczanego przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ, złożoną ofertą oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. C.5/ Zagwarantował serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia. C.6/ Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszącej co najmniej: - 24 miesiące w części 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, - 12 miesięcy w części 2, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. C.7/ Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42214000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach