Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 285 40 58 , fax. 32 384 54 04
- Data zamieszczenia: 2019-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
ul. Pyskowicka
42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 285 40 58, fax. 32 384 54 04
REGON: 24151294000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wspsa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+ w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Zdrowia Psychicznego oraz Centrum Wsparcia Zdrowia 65+w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21G, która obejmuje dostawę mebli, sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego oraz wyposażenia AGD. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Pakiet nr 1: Krzesło miękkie - 220 sztuk Pakiet nr 2: Fotel biurowy (obrotowy ergonomiczny) do biurka - 25 sztuk Pakiet nr 3: Biuro (lewe i prawe) - 25 sztuk Pakiet nr 4: Szafa na dokumenty dwudrzwiowa - 34 sztuki Pakiet nr 5: Stolik - 29 sztuk Pakiet nr 6: Komoda - 13 sztuk Pakiet nr 7: Fotele - 15 sztuk Pakiet nr 8: Kanapa - 2 sztuki Pakiet nr 9: Regał - 3 sztuki Pakiet nr 10: Szafka do pomieszczenia socjalnego - 1 sztuka Pakiet nr 11: Wieszak ścienny - 5 sztuk Pakiet nr 12: Stojak na parasole - 2 sztuki Pakiet nr 13: Szafka na buty - 4 sztuki Pakiet nr 14: Szafka na ubrania pracowników - 5 sztuk Pakiet nr 15: Lada recepcyjna - 1 zestaw Pakiet nr 16: Meble na wymiar - kuchnia - 1 zestaw Pakiet nr 17: Meble na wymiar - pokój zabiegowy - 1 zestaw Pakiet nr 18: Zestaw komputerowy - 2 sztuki Pakiet nr 19: Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka Pakiet nr 20: Drukarka - 4 sztuki Pakiet nr 21: Laptop - 8 sztuk Pakiet nr 22: Projektor - 2 sztuki Pakiet nr 23: Odtwarzacz Radio CD - 2 sztuki Pakiet nr 24: Czajnik elektryczny - 2 sztuki Pakiet nr 25: Mikrofalówka - 2 sztuki Pakiet nr 26: Lodówka - 3 sztuki Pakiet nr 27: Zlewozmywak - 2 sztuki Pakiet nr 28: Zmywarko-wyparzarka do naczyń - 1 sztuka (LEASING Z OPCJĄ WYKUPU) Pakiet nr 29: Kuchenka elektryczna z piekarnikiem - 1 sztuka. 3. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 4. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Formularz cenowy – Załącznik nr 2.1 – 2.29 do SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 (dot. przesłanek wykluczenia), d) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 4 (dot. warunków udziału), e) Wykaz parametrów / cech techniczno-użytkowych – Załącznik nr 6.1 - 6.29 do SIWZ f) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w oryginale lub poświadczone notarialnie, g) Zobowiązanie podmiotu/-ów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), h) Szczegółowy opis produktu / produktów /materiałów czy rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) i) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (załącznik nr 5 do SIWZ), j) Pozostałe dokumenty, zgodnie z wezwaniem Zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2360-10/23 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 2
Dodano: 2023-12-05 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-06-14 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa mebli, AGD i pozostałego wyposażenia dla potrzeb Apteki Szpitalnej
Dodano: 2023-04-25 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2021-03-26 - Dostawę i montaż I- go wyposażenia dla Muzeum Hutnictwa w Chorzowie – podzielony na 3 części: 1. dostawa i montaż wyposażenia meblowego; 2. dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego; 3. dostawa i montaż urządzeń komputerowych z oprogramowaniem systemowym oraz podstawowym pakietem biurowym wraz z urządzeniami peryferyjnymi, sprzęt telewizyjny, info kiosk z oprogramowaniem systemowym;
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”.
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem sprzętu gastronomicznego; dostawa i montaż mebli gastronomicznych oraz dostawa akcesoriów gastronomicznych dla 3 szkół objętych projektem pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-01-20 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu
Dodano: 2020-12-23