Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00099 Warszawa, ul. Senatorska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
ul. Senatorska
00099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
REGON: 16266500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Usług Socjalnych i Szkolenia Kadr Pomocy Społecznej „Ośrodek Nowolipie” – w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Centrum Usług Socjalnych i Szkolenia Kadr Pomocy Społecznej „Ośrodek Nowolipie””. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Usług Socjalnych i Szkolenia Kadr Pomocy Społecznej „Ośrodek Nowolipie” – w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Centrum Usług Socjalnych i Szkolenia Kadr Pomocy Społecznej „Ośrodek Nowolipie””. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Załącznik Nr 7 do SIWZ – Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia”dla części I, II, III, IV i V, 2) Załącznik Nr 9 do SIWZ – Rysunki przedstawiające usytuowanie wyposażenia, w tym: a) Rysunek AW-01 „Rzut Poziomu -1”, b) Rysunek AW-02 „Rzut Poziomu 0”, c) Rysunek AW-03 „Rzut Poziomu +1”, d) Rysunek AW-04 „Rzut Poziomu +2”, e) Rysunek AW-W1 „W1 – Lada recepcyjna”, f) Rysunek AW-W2 „W2 – Skrzynie na donice”, g) Rysunek AW-W4 „W4 – Panel osłonowy”, h) Rysunek AW-W5 „W5 – Ławka w Sali rekreacyjnej”, i) Rysunek AW-W6a „W6a – Lada wydawcza”, j) Rysunek AW-W6b „W6b – Lada wydawcza”, k) Rysunek AW-W7 „W7 – Osłona wózka transp.”, l) Rysunek AW-W9 „W9 – Stół w pracowni sztuki”, m) Rysunek AW-W10 „W10 – Szafki wiszące”, n) Rysunek AW-W11/W12 „W11, W12 – Zabudowa meblowa”, o) Rysunek AW-W13 „W13 – Drzewka przestrzenne”, p) Rysunek AW-W14 „W14 – Stolik niski”, q) Rysunek AW-W15 „W15 – Półka przy tablicy magne.”, r) Rysunek AW-D11/D12 „D11 – ścienna listwa ochronna, drewniana D-12 – dekoracyjny panel ścienny, drewniany”. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części: 1. Część I: meble typowe, 2. Część II: zabudowy – meble na wymiar, 3. Część III: wyposażenie drobne, 4. Część IV: pralki i suszarki, 5. Część V: meble ogrodowe. 2. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Wzór umowy dla każdej części (Załącznik Nr 8 do SIWZ); 2) Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” dla każdej części (Załącznik Nr 7 do SIWZ) ;3) Rysunki (Załącznik Nr 9 do SIWZ); 3. Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie – niezwłocznie od dnia podpisania umowy, - zakończenie: Część I: meble typowe – w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy, Część II: zabudowy – meble na wymiar – w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy, Część III: wyposażenie drobne – w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy, Część IV: pralki i suszarki – w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy, Część V: meble ogrodowe – w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
Dodano: 2024-07-17 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24