Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska 29/31
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3124400 , fax. 022 3124490
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
ul. Senatorska 29/31 29/31
00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3124400, fax. 022 3124490
REGON: 00016266500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń pralni i brudowników w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Centrum dla osób z chorobą Alzheimera wraz z modernizacją Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania wyposażenia wymienionego w formularzu - Zestawienie kosztów zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części w następujący sposób: CZĘŚĆ I - wyposażenie pralni(higieniczno - porządkowe): 1)Zlew porządkowy - 1 szt. 2) Stół z basenem - 1 szt. 3) Umywalka z maskownicą wraz z baterią łokciową - 3 szt. 4) Stół ze zlewozm.1- komorowym i półką - 3 szt. CZĘŚĆ II - wyposażenie pralni: 1) Krzesło obrotowe - 2 szt. 2) Biurko - 1 szt. 3) Ławka - 1 szt. 4) Szafka ubraniowa 2-działowa - 7 szt. 5) Regał na środki czystości - 1 szt. 6) Regał stacjonarny - 10 szt. 7) Regał magazynowy - 3 szt. Termin wykonania całego zamówienia: 1) dla Części I - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. 2) dla Części II - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1)Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykażą się wykonaniem* w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawą, która polegała na: a) dla Części I - dostawie wyposażenia pralni o wartości zamówienia co najmniej 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) brutto**, b) dla Części II - dostawie wyposażenia pralni o wartości zamówienia co najmniej 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) brutto** Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujący wspólnie. * Za wykonaną dostawę Zamawiający rozumie taką dostawę (tj. dostawę; dostawę wraz z rozmieszczeniem lub dostawę wraz z instalacją/montażem dostarczonej rzeczy), która została zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiającego jako należycie wykonana. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. ** W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień 26.11.2009 r. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty lub oświadczenia określone poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków podmiotowych, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty*: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.* Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykaz wykonanych dostaw, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ - zawierający informacje potwierdzające warunek (sekcja III.2 pkt 3 ogłoszenia). 4) Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że zamówienia - wymienione w Wykazie wykonanych dostaw - zostały wykonane przez Wykonawcę oraz, że zostały wykonane należycie. * UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrm.pl; katalog: Przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów na potrzeby modernizacji natrysków basenowych w Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park
Dodano: 2015-08-14 - Dostawa 36 szt. drzwi prysznicowych i 1 szt. kabiny prysznicowej do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie.
Dodano: 2014-03-31 - Zakup i dostawa akcesoriów łazienkowych oraz wycieraczek dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063
Dodano: 2014-03-24 - Dostawa i montaż: wyposażenia łazienek, mebli biurowych, mebli pod zabudowę oraz wyposażenia multimedialnego i komputerowego. Zadanie nr 1: Dostawa i montaż wyposażenia łazienek, Zadanie nr 2: Dostawa i montaż mebli , Zadanie nr 3: Dostawa i montaż mebli pod zabudowę , Zadanie nr 4: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego.
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa wyposażenia łazienek w Klinice Psychiatrii Sądowej DZP/PN/66/2012
Dodano: 2012-12-10 - Sprawa 252/2010
Dodano: 2010-10-19 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BARKU PRZY SALI GIMNASTYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NADARZYNIE
Dodano: 2009-08-24