Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg
- Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7298185 , fax. 022 7298175
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
ul. Mszczonowska 19 19
05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
tel. 022 7298185, fax. 022 7298175
REGON: 01326919500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BARKU PRZY SALI GIMNASTYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NADARZYNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia barku przy sali gimnastycznej w szkole podstawowej w Nadarzynie: a) Szatnia dla personelu: szafka pracownicza, dwudzielna - szt.3; b) Toaleta: - umywalka - szt.1, nierdzewna-srebrna; - dozownik mydła w płynie, nierdzewny- srebrny - szt.1; - pojemnik na ręczniki jednorazowe, nierdzewny-srebrny - szt.1; - kosz zamykany, nierdzewny- srebrny - szt.1; - miska ustępowa, biała podwieszana - szt.1, c) Pomieszczenie porządkowe: - umywalka, nierdzewna- srebrna - szt.1; - dozownik mydła w płynie, nierdzewny- srebrny - szt.1; - pojemnik na ręczniki jednorazowe, nierdzewny- srebrny - szt.1; - kosz zamykalny, nierdzewny-srebrny - szt.1; - zlew techniczny, nierdzewny- srebrny - szt.1; - szafka na środki czystości, nierdzewna- srebrna - szt.1; d) Część kuchenna: - kuchenka elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem z termoobiegiem, stal kwasoodporna, zasilanie 400V - szt.1; - okap z wyciągiem (kwasoodporny)- szt.1; - mikrofalówka, pojemność 23 l, stal nierdzewna, sterowanie elektryczne, grill - szt.1; - zlew nierdzewny 2-komorowy, spód otwarty z półką + szafka z drzwiami otwieranymi i blokiem 3 szuflad, bateria sztorcowa ze spryskiwaczem - 1 szt.; - stół roboczy z szafką i blokiem z 2 szufladami, stal nierdzewna - szt.1; - umywalka do mycia rąk (biała)- szt.1; - dozownik mydła w płynie, nierdzewny- srebrny - szt.1; - pojemnik na ręczniki jednorazowe, nierdzewny- srebrny - szt.1; - kosz zamykalny, nierdzewny- srebrny - szt.1; - szafka wisząca, drzwi suwane, nierdzewna- srebrny - szt.3; - szafka wisząca, drzwi suwane nierdzewny- srebrny - szt.2; e) Zmywalnia: - zlewozmywak 2-komorowy ze stali nierdzewnej- srebrny z otworem na odpadki + bateria sztorcowa ze spryskiwaczem - szt.1; - pojemnik na odpadki nierdzewny- stalowy, pojemność 60 l - szt.1, - zmywarka gastronomiczna ze stal nierdzewnej, 400V, z kompletem koszy zapasowych (uniwersalny + szkło + na talerze) - szt.1; - szafka przelotowa, drzwi suwane, nierdzewna- szt.1, - okno podawcze podnoszone - szt.1, f) Magazyn: - regał magazynowy nierdzewny - stalowy - szt.2, - szafa chłodnicza, obudowa i wnętrze ze stali nierdzewnej, dzielona (dwie niezależne chłodzone komory), dwutemperaturowe, dwuagregatowa, z wymuszonym obiegiem powietrza - szt.1, g) Mycie pojemników: - basen ze stali nierdzewnej, gł.40 cm z ręcznym spryskiwaczem + bateria sztorcowa - szt.1; - regał nierdzewny, 5 półek ażurowych - szt.1; h) Dostawa: regał dostaw ze stali nierdzewnej - szt.1; i) Bufet: - kosz zamykalny nierdzewny - stalowy - szt.1; - regał bufetowy z płyty meblowej ciemny orzech lub palisander - szt.2; - bufet z płyty meblowej ciemny orzech lub palisander, blat łatwo-zmywalny- szt.1; - szafa chłodnicza na napoje zimne - szt.1; j) Sala konsumpcyjna: - stolik drewniany z płyty meblowej ciemny orzech lub palisander - szt.10, - krzesła drewniane kolor brązowy- szt.40, - krzesło bufetowe stal-chromowane-tapicerowane - szt.3. 2. Parametry techniczne ww. wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1a Zestawienie wyposażenia i dane techniczne do formularza oferty, stanowiącym formularz cenowy. Określają one minimalny standard jakościowy urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Na wykonane wyposażenie Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póżn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt.1 lit. a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. a i lit. c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Stosownie do treści § 2 ust.3 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów na potrzeby modernizacji natrysków basenowych w Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park
Dodano: 2015-08-14 - Dostawa 36 szt. drzwi prysznicowych i 1 szt. kabiny prysznicowej do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie.
Dodano: 2014-03-31 - Zakup i dostawa akcesoriów łazienkowych oraz wycieraczek dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063
Dodano: 2014-03-24 - Dostawa i montaż: wyposażenia łazienek, mebli biurowych, mebli pod zabudowę oraz wyposażenia multimedialnego i komputerowego. Zadanie nr 1: Dostawa i montaż wyposażenia łazienek, Zadanie nr 2: Dostawa i montaż mebli , Zadanie nr 3: Dostawa i montaż mebli pod zabudowę , Zadanie nr 4: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego.
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa wyposażenia łazienek w Klinice Psychiatrii Sądowej DZP/PN/66/2012
Dodano: 2012-12-10 - Sprawa 252/2010
Dodano: 2010-10-19 - Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń pralni i brudowników w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Centrum dla osób z chorobą Alzheimera wraz z modernizacją Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej.
Dodano: 2009-11-26