Centrum Kultury Gminy Łańcut ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Wysoka 49
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 225 65 37 , fax. 17 247 33 42
- Data zamieszczenia: 2013-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Gminy Łańcut
ul. Wysoka 49 49
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 17 225 65 37, fax. 17 247 33 42
REGON: 69071729000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.c.k.gminalancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorzadowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia: Część I 1) Instrumenty muzyczne: - akordeon 80 bas. - szt. 1 - cymbały rzeszowskie - szt. 1 2) Sprzęt komputerowy: - laptop - szt. 2 - komputer stacjonarny do zastosowań DTP - szt. 1 - komputer stacjonarny - szt. 12 - serwer sieciowy NAS - szt. 1 3) Wyposażenie pracowni: - sztaluga trójnożna - szt. 20 - gablota wystawiennicza - szt. 2 - kserokopiarka A3 - szt. 1 - telewizor LCD - szt. 2 - przenośny zestaw nagłośnieniowy z odtwarzaczem CD - szt. 2 - oświetlenie sceniczne LED - szt. 5 - barierki estrady WAMAT - szt. 12 - podest estrady WAMAT - szt. 1 Część II 1) Scena mobilna 7,5 x 6 m - szt. 1 Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik A) oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji. Wskazane w SIWZ oraz w Załączniku A znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać z wyrazem lub równoważne. 2. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - wykonania dostawy do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji; - montażu elementów wyposażenia (w sytuacji wymagającej tych czynności) oraz jego prezentacji wizualnej i funkcjonalnej; - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonego wyposażenia; - udzielenia Zamawiającemu minimalnych gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia (umowy) na okres co najmniej 24 miesięcy gwarancji producenta. 3. W okresie gwarancji Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki sprzętu do: - naprawy sprzętu w terminie max. 14 dni od zgłoszenia Wykonawcy usterki; albo - wymiany sprzętu na nowy. 4. W przypadkach, o których mowa w punkcie 3, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy sprzętu - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - zgodnie z gwarancją nowego urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373112003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną