Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla kierunków: Informatyka, Automatyka i Robotyka - Wydział Informatyki i Nauk o Żywności w ramach realizowanego projektu „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 155 953 , fax. 862 156 601
  • Data zamieszczenia: 2019-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
    ul. Akademicka 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 155 953, fax. 862 156 601
    REGON: 45120274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla kierunków: Informatyka, Automatyka i Robotyka - Wydział Informatyki i Nauk o Żywności w ramach realizowanego projektu „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla kierunków: Informatyka, Automatyka i Robotyka - Wydział Informatyki i Nauk o Żywności w ramach realizowanego projektu pt. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, według poniższego podziału: 1.1. Zadanie 1 Dostawa sprzętu elektronicznego i robotów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń elektronicznych i robotów, na którą składają się: Zestaw robotów typ 1 w ilości 3 szt.; Zestaw robotów typ 2 w ilości 2 szt.; Zestaw Bazowy do IoT w ilości 20 szt.; Pakiet do nauki do IoT w ilości 20 szt.; Zestaw sensorów do IoT w ilości 20.szt.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 1 1.2. Zadanie 2 Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia komputerowego, na którą składają się: Smartfon w ilości 25 szt.; Tablet w ilości 8 szt.; Serwer do systemu RTLS w ilości 1 szt.; Zestaw komputerowy typ 1 w ilości 17 szt.; Zestaw komputerowy typ 2 w ilości 25 szt.; Zestaw komputerowy typ 3 (Komputer typu All In One) w ilości 20 szt.; Projektor multimedialny w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 2 1.3. Zadanie 3 Dostawa systemu RTLS. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu lokalizacji RTLS, na którą składa się System RTLS w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 3. 1.4. Zadanie 4 Dostawa szaf laboratoryjnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf laboratoryjnych, na którą składają się: Szafy laboratoryjne w ilości 3 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 4. 1.5. Zadanie 5 Dostawa sterowników PLC. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterowników PLC, na którą składają się: Zestaw laboratoryjny sterowników PLC w ilości 17 sztuk (zawierający Sterownik, Stanowisko dydaktyczne i Panel HMI).Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 5. 1.6. Zadanie 6 Dostawa oprogramowania inżynierskiego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania inżynierskiego, na którą składają się: Oprogramowanie SolidWorks lub równoważne w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 6. Zadanie 7 Dostawa dronów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dronów, na którą składają się: Dron typ1 w ilości 3 szt.; Dron typ 2 w ilości 2 szt.; Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 7. 2. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu. 3. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Zadanie 1: 31712100-1 Maszyny i aparatura mikroelektroniczna, 30212100-9 Mikrokomputerowe jednostki przetwarzające, 35125100-7 Czujniki, Zadanie 2: 32250000-0 Telefony komórkowe, 30213200-7 Komputer tablet, 30214000-2 Stacje robocze, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30213000-5 Komputery osobiste, 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego, 32322000-6 Urządzenia multimedialne Zadanie 3: 31710000-6 Sprzęt elektroniczny Zadanie 4: 39141300-5 Szafy Zadanie 5: 31682210-5 Aparatura i sprzęt sterujący Zadanie 6: 48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania Zadanie 7: 31712100-1 Maszyny i aparatura mikroelektroniczna 4. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. projektu pn. „Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów”, Nr RPO.08.02.01-20-0033/18 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego. 5. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 6. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej. 7. Miejscem dostawy jest Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 1, 18-400 Łomża. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia dla zadania 3 dokonał instalacji i uruchomienia systemu RTLS we wskazanej lokalizacji w PWSIiP ustalonej z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach