Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Jana Pawła II 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3131541 , fax. 034 3131541
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie
ul. Jana Pawła II 11 11
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. 034 3131541, fax. 034 3131541
REGON: 15140458800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.myszkow.katowice.kwpsp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla inwestycji pod nazwą: Rozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie na potrzeby Zintegrowanego Stanowiska Dyspozytorskiego powiatu myszkowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony jest na oferty częściowe i obejmuje: OFERTA CZĘŚCIOWA NR 1 Wyposażenie w meble i sprzęt funkcjonalny nowo powstałego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie przy ul. Jana Pawła II 11. OF - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1 ustawy, tzn.: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e.Za spełnienie warunku niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia dla każdej z ofert częściowych. f.Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 1 osoby dla oferty częściowej nr 2, co najmniej 5 osób dla oferty częściowej nr 1, co najmniej 3 osoby dla oferty częściowej nr 3. g.Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000,00 zł. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1, pkt a-c i e-g niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia-nie spełnia). W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnieniu warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych dotyczącego udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; b)oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zg. ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, c)wykaz wykonanych dostaw zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, d)informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, w której potwierdzi, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00zł lub potwierdzi zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej 50 000,00 zł., e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1, ppkt a, niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1, ppkt b , niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 1, niniejszego rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia dokumentu regulującego współpracę konsorcjantów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.myszkow.katowice.kwpsp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2016-06-22 - Elementy wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-04-18 - Zakup wraz z dostawą regałów magazynowych (E/19/DE/2016)
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa wyposażenia meblowego (krzeseł obrotowych, taboretów, foteli)
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-12-03 - Wyposażenie nowego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa mebli medycznych - 2
Dodano: 2015-09-15 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa (wraz z montażem) mebli kuchennych do budynku nr 11 posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa i montaż mebli cz. III
Dodano: 2015-06-05