Starostwo Powiatowe w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Narutowicza 38
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 688 33 47 , fax. 14 688 33 67
- Data zamieszczenia: 2014-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
ul. Narutowicza 38 38
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 688 33 47, fax. 14 688 33 67 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu w związku z realizacją projektu pn: /Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem/ w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu w następującym zakresie: a. Meble (w tym meble na wymiar) b. Artykuły gospodarstwa domowego c. Sprzęt RTV d. Sprzęt komputerowy i oprogramowanie e. Sprzęt rehabilitacyjny f. pozostałe wyposażenie (w tym sprzęt biurowy, muzyczny , pościel, materace) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania co do oferowanego wyposażenia, sposób realizacji wskazano w zał. nr 1 do niniejszej SIWZ tj. Specyfikacji Technicznej oraz we wzorze umowy zał. nr 4 do niniejszej SIWZ Zamówienie stanowiące przedmiot umowy współfinansowane jest ze środków Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, w ramach realizacji projektu pn. /Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 7 000,- zł (słownie złotych: Siedem tysięcy 00/100 ) - może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : a. pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/sptarnow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa mebli, wyposażenia i urządzeń ADG do pomieszczeń budynku szpitalnego nr 31A wraz z montażem.
Dodano: 2016-07-25 - Zakup i dostawa mebli
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli dla Gminy Miejskiej Kraków - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa mebli i krzeseł dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-11/16
Dodano: 2016-04-15 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE Świetlicy wiejskiej w Nielepicach CPV: 39000000-2 Meble CPV: 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego CPV: 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Dodano: 2016-04-13 - wykonanie, dostawa oraz montaż elementów wyposażenia dwóch sal konferencyjnych - gabloty, rolety, ścianki wystawiennicze, systemy ekspozycyjne oraz blendy okienne - KC-zp.272-34/16
Dodano: 2016-02-26 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE ZAPLECZA SOCJALNEGO LKS ORLĘTA W RUDAWIE
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-10