Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-090 Lublin, ul. Jaczewskiego 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7477511 , fax. 081 7478911
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej
ul. Jaczewskiego 7 7
20-090 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7477511, fax. 081 7478911
REGON: 43121936000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla budynku Działu Radioterapii COZL w ramach Zakupu I-go wyposażenia dla budynku Działu Radioterapii COZL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia dla budynku Działu Radioterapii COZL w ramach Zakupu I-go wyposażenia dla budynku Działu Radioterapii COZL - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwiema dostawami sprzętu medycznego i mebli medycznych : o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu medycznego i mebli medycznych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt.2.1. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1.Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 5.2.Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cozl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/41/2016 Dostawa i montaż mebli dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli
Dodano: 2016-06-13 - BZP/PN/39/2016 Sukcesywna dostawa mebli dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. OP-IV.272.38.2016.AMI
Dodano: 2016-05-11 - Dostawę mebli biurowych, krzeseł i foteli.
Dodano: 2016-04-22 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2016 r.
Dodano: 2016-04-14 - BZP/PN/27/2016 Sukcesywna dostawa i montaż mebli , krzeseł, foteli dla PL na rok 2016/2017.
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie [OP-IV.272.15.2016.AGP]
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na części. [OP-IV.272.10.2016.AMI]
Dodano: 2016-02-17 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, oraz dostawa i montaż biurowych krzeseł i foteli oraz wieszaków ubraniowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2016r. - II części
Dodano: 2016-01-21