Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjnego w Lewinie Kłodzkim

Gmina Lewin Kłodzki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-343 Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 698 428 , fax. 748 698 273
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lewin Kłodzki
    ul. Nad Potokiem 4
    57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie
    tel. 748 698 428, fax. 748 698 273
    REGON: 89071812000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lewin-klodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjnego w Lewinie Kłodzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia z podziałem na 5 części jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjnego w Lewinie Kłodzkim w ramach projektu „Przebudowa budynku przy ul. Chopina 2 w Lewinie Kłodzkim na Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjne wraz z zagospodarowaniem przyległych działek na działalność kulturalno-edukacyjno-społeczną”. 2.Projekt pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Chopina 2 w Lewinie Kłodzkim na Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjne wraz z zagospodarowaniem przyległych działek na działalność kulturalno-edukacyjno-społeczną” jest dofinansowany w ramach Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 3. Opis części zamówienia dotyczący składania ofert częściowych: Część 1 meble i inne wyposażenie - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż następujących elementów wyposażenia pomieszczeń przyziemia, parteru, I piętra i poddasza szczegółowo opisanych w tabeli wyposażenia stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ: PRZYZIEMIE - szafa ubraniowa z ławeczką – 6 szt. - wieszak na ubrania stojący – 1 szt. - zasłona prysznicowa – 2 szt. - drabinka gimnastyczna – 1 szt. - lustra – 20 m2. - kosz – 5 szt. PARTER - biurko – 1 szt. - biurko narożne – 1 szt. - fotel biurowy – 2 szt. - biurko – 2 szt. - krzesło biurowe – 2 szt. - siedziska – 10 szt. (ławka pufa tapicerowana – 6 szt., wysoki stołek – 4 szt.) - szafa aktowo-ubraniowa – 1 szt. - szafa aktowa – 2 szt. - szafka na urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. - wieszaki szatniowe – 3 szt. - szklana lada recepcyjna – 1 szt. - szklana nadstawka na ladę – 1 szt. - gablota regałowa – 1 szt. - gablota regałowa – 1 szt. - gabloty stojące do Sali wystawienniczej – 7 szt. - gabloty stolikowe do Sali wystawienniczej – 7 szt. - stół jadalniany – 4 szt. - krzesło jadalniane – 16 szt. - szafa ubraniowa – 2 szt. - szafki kuchenne stojące z blatem roboczym – 1 kpl - kosz – 5 szt. I PIĘTRO - regał biblioteczny – 58 szt. - biurko narożne w łuku z nadstawką i kartoteką – 1 szt. - fotel biurowy – 2 szt. - biurko – 5 szt. - krzesło biurowe – 15 szt. - regał biblioteczny na zbiory multimedialne – 2 szt. - regał na czasopisma – 2 szt. - szafka na urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. - stolik na laptopa – 5 szt. - wieszak na ubrania stojący – 2 szt. - biurko – 1 szt. - szafa aktowo-ubraniowa – 1 szt. - szafa aktowa – 1 szt. - stół jadalniany – 1 szt. - krzesło jadalniane – 3 szt. - szafa ubraniowa – 6 szt. - szafki kuchenne stojące z blatem roboczym – 1 kpl - stół konferencyjny – 1 szt. - krzesło konferencyjne – 38 szt. - kosz – 7 szt. PODDASZE - biurko – 8 szt. - krzesło biurowe – 8 szt. - szafa aktowo-ubraniowa – 7 szt. - kosz – 10 szt. Część 2 obejmuje wyposażenie Sal wystawienniczych – Muzeum Violetty Villas i Sali wystaw czasowych, szczegółowo opisanego w tabeli wyposażenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ: W ramach tej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia sal oraz pozyskania we własnym zakresie zdjęć, opracowań graficznych itp. i wszelkich majątkowych praw autorskich do nich na wszelkich polach eksploatacji o których mowa w § 14 umowy stanowiącej załącznik nr 5b do niniejszej SIWZ; Wyposażenie Sali wystawienniczej A – MUZEUM VIOLETTY VILLAS - wszystkie ściany od podłogi do wys. 250 cm. pokryte grafiką, zdjęciami wydrukowanymi na sztywnym podłożu, - arkusz plexi o wym. 120x200cm zadrukowany trzema sztukami zdjęć, przymocowany do ściany, - arkusz plexi o wym. 120x200cm zadrukowany obustronnie zdjęciem, wiszący na środku sali, - neon na ścianie: „Casino de Paris” albo „Violetta Villas” o wym. Ok. 0,8x2,0 m Wyposażenie Sali wystawienniczej B – Sala wystaw czasowych - wszystkie ściany od podłogi do wys. 250 cm. pokryte grafiką, zdjęciami wydrukowanymi na sztywnym podłożu, - arkusz plexi o wym. 120x200cm zadrukowany trzema sztukami zdjęć, przymocowany do ściany, - arkusz plexi o wym. 120x200cm zadrukowany obustronnie zdjęciem, wiszący na środku Sali. Wykonawca zobowiązany jest do nabycia, we własnym zakresie i na swój koszt zdjęć oraz praw autorskich do nich w sposób formalny w oparciu o umowę przeniesienia praw autorskich – wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo ostatecznej akceptacji i wyboru zdjęć, które zostaną wykorzystane na potrzeby wyposażenia sal wystawienniczych. Wykonawca po wykonaniu wyposażenia sal zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu umów przenoszących prawa autorskie do zdjęć. Część 3 obejmuje wyposażenie Sali projekcyjnej, szczegółowo opisanej w tabeli wyposażenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wyposażenie Sali projekcyjnej: - 48 foteli kinowych ustawionych w 8 rzędach, siedziska składane, - wykonanie demontowalnej podłogi amfiteatralnej, - projektor - uchwyt sufitowy do projektora, - rozwijany elektrycznie ekran, - nagłośnienie i oświetlenie kinowe, - elektrycznie rozsuwana kurtyna. - mikrofon bezprzewodowy +statyw – 2 kpl. - wzmacniacz estradowy – 1 szt. - kolumny estradowe – 1 zestaw, - serwer Muzeum W (repozytorium dokumentów, filmów etc.) - serwer sterujący nagłośnieniem, oświetleniem, kołowrotami, projektorami etc. – 1 szt. Część 4 – dostawa i montaż sprzętu komputerowego, RTV oraz AGD obejmuje dostawę, wniesienie i montaż sprzętu komputerowego, RTV oraz AGD szczegółowo opisanych w tabeli wyposażenia stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ: - komputer stacjonarny zintegrowany z monitorem, klawiaturą i myszką – 7 szt. - komputer przenośny – 1 szt - stanowisko multimedialne z dużym ekranem dotykowym do oglądania i odsłuchu przez słuchawki materiałów filmowych i dźwiękowych ze słuchawkami – 2 szt. - urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową – 2 szt. - stacja odsłuchu płyt/audiobuków – 2 szt. - wideoprojektor – 1 szt. - zestaw mocujący do wideoprojektora – 1 szt. - ekran projekcyjny – 1 szt. - telewizor – 1 szt. - odtwarzacz DVD – 1 szt. - wieża HI-FI – 1 szt. - chłodziarko-zamrażarka – 2 szt. - czajnik bezprzewodowy – 2 szt. - kuchenka mikrofalowa – 2 szt. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich kabli połączeniowych i przewodów niezbędnych do oraz elementów zapewniających instalację (oprogramowanie, sterowniki, firmware itp.) Każde dostarczone urządzenie musi posiadać instrukcję obsługi lub podręcznik użytkownika w języku polskim bądź angielskim oraz kartę gwarancyjną uwzględniającą wymagania określone w SIWZ. Komponenty dostarczone w ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia będą pochodzić z legalnego kanału dystrybucji, nie były przedmiotem przestępstwa i w chwili wydania nie będą przedmiotem przestępstwa oraz nie były dotychczas aktywowane, odnawiane ani w inny sposób użytkowane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia niezależnej firmie audytu w zakresie weryfikacji kompatybilności dostarczonych urządzeń i oprogramowania z wymogami oraz legalności oprogramowania. Wykazanie niezgodności któregokolwiek elementu lub nielegalności oprogramowania zostanie potraktowane jako niedotrzymanie warunków umowy. Wykazanie braku legalności jakiegokolwiek oprogramowania skutkować będzie jednocześnie powiadomieniem odpowiednich organów uprawnionych do ścigania działalności polegającej na wprowadzaniu do obrotu nielegalnego oprogramowania. Część 5– dostawa i montaż urządzeń siłowni obejmuje dostawę, wniesienie i montaż urządzeń siłowni szczegółowo opisanych w tabeli wyposażenia stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ: - bieżnia treningowa – 1 szt. - rower elektromagnetyczny – 1 szt. - orbitrek elektromagnetyczny – 1 szt. - atlas – 1 szt. - trampolina – 1 szt. - twister – 1 szt. 4. Wykonawca wraz z dostarczonym wyposażeniem i sprzętem zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, że posiada on parametry techniczne i jakościowe na poziomie wymagań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia). Konieczność wykonania niektórych prac dotyczących instalacji (montażu) wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia może być uzasadniona na obiekcie, w którym nadal realizowane będą roboty budowlane polegające na przebudowie obiektu Centrum Kulturalno-Edukacyjno-Społecznego. Wykonawca robót budowlanych został wybrany w odrębnym postępowaniu. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do współpracy z wykonawcą robót budowlanych oraz na warunkach z nim ustalonych w celu wykonania przez siebie jeszcze na etapie realizacji robót budowlanych prac instalacyjnych objętych przedmiotem niniejszego postępowania, których wykonanie po odbiorze robót może doprowadzić do pogorszenia walorów estetycznych wyglądu Sali projekcyjnej lub ingerencji w wykonane i odebrane już roboty budowlane. 5. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem jest częścią projektu, który obejmuje także wykonanie robót budowlanych. W związku z udzielaniem zamówienia w częściach i możliwością wyboru wykonawców poszczególnych części udzielanego zamówienia, wykonawcy są zobowiązani do wzajemnej współpracy oraz współpracy z generalnym wykonawcą robót budowlanych przy wykonywaniu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1/1 – część 1 zamówienia, załącznik nr 1/2 - część 2 zamówienia, załącznik nr 1/3 – część 3 zamówienia, załącznik nr 1/4 – część 4 zamówienia, załącznik nr 1/5 – część 5 zamówienia, 3. Pełnomocnictwo o którym mowa w rozdz. X pkt 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach