Przetargi.pl
Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice w sezonie grzewczym 2020/2021 i 2021/2022

Gmina Żukowice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-231 Żukowice, Żukowice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 42 41 , fax. 76 831 41 49
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowice
    Żukowice 148
    67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 42 41, fax. 76 831 41 49
    REGON: 39064738600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice w sezonie grzewczym 2020/2021 i 2021/2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego w ilości maksymalnej do 240 ton do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice w sezonie grzewczym 2020/2021 oraz 2021/2022. Węgiel kamienny dostarczany do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice powinien spełniać wymagania: - węgiel kamienny kostka gatunek I - kaloryczność - min. 30000 kj/kg - zawartość siarki Str – od 0,41 do 0,60% - zawartość popiołu Ar – od 7,00 do 10,00 % - wilgotność opału Wrt – od 4,0 do 6,0 % 2. Dostawy odbywać się będą do niżej wymienionych budynków komunalnych: - Budynek komunalny Nielubia, Nielubia 51, 67-231 Żukowice, - Sala wiejska w Nielubi, 67-231 Żukowice, - Urząd Gminy w Żukowicach, 67-231 Żukowice, - Budynek komunalny nr 58 w Kromolinie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia pod względem ilościowym. Ilość wskazana w pkt 1, tj. 240 ton, jest wielkością szacunkową, przyjętą dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ewentualne zmniejszenie ilości nie spowoduje zmiany ceny 1 tony węgla kamiennego. 4. Potwierdzeniem dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie dowód WZ z potwierdzeniem odbioru węgla. Jeden egzemplarz tego dowodu otrzymuje bezpośredni odbiorca, drugi egzemplarz wykonawca załączony do faktury wystawionej dla Zamawiającego. 5. W razie stwierdzenia, iż dostarczony węgiel kamienny nie odpowiada wymaganiom określonym w pkt 1, Zamawiający zwróci wadliwą partię towaru Wykonawcy, który wymieni ją na partię wolną od wad w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego przez Zamawiającego. 6. W razie stwierdzenia braków w dostarczonej ilości węgla kamiennego, Wykonawca uzupełni braki ilościowe w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostawy węgla partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy bądź do wyczerpania maksymalnej wartości brutto zgodnie z ofertą do wskazanych przez Zamawiającego budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice. 8. Wielkość dostarczenia każdej partii węgla będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego. 9. Jednostkowe dostawy nie będą niższe niż 5 ton. Ostateczna ilość zamówionego węgla wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 10. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu węgla o parametrach innych niż wskazane w SIWZ. W celu potwierdzenia, iż dostarczony węgiel kamienny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy do każdej partii zamówienia atest, certyfikat lub świadectwo jakości. 11. Zamawiający będzie uczestniczył przy załadunku węgla w celu sprawdzenia ilości oraz jakości zamówionego węgla. 12. Dostawa realizowana będzie na każdorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego ze wskazaniem miejsca dostawy. 13. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 5 dni roboczych, od dnia otrzymania zlecenia. 14. Dostawy realizowane będą w dni robocze w godzinach od 9:00 do 14:00. 15. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2022 r., bądź do wyczerpania maksymalnej wartości brutto zgodnie z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie, Nr rachunku: 59 8646 0008 0000 0032 1769 0004 z adnotacją: "Wadium – nr sprawy: RGK.271.2.2020 – „Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice w sezonie grzewczym 2020/2021 i 2021/2022”. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji i uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 2 dostawy węgla o łącznej wielkości co najmniej 200 ton

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach