Przetargi.pl
Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice w sezonie grzewczym 2018/2019 i 2019/2020

Gmina Żukowice ogłasza przetarg

  • Adres: 67231 Żukowice, Żukowice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 42 41 , fax. 76 831 41 49
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowice
    Żukowice 148
    67231 Żukowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 42 41, fax. 76 831 41 49
    REGON: 39064738600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice w sezonie grzewczym 2018/2019 i 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego w ilości maksymalnej do 240 ton do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice w sezonie grzewczym 2018/2019 oraz 2019/2020. Węgiel kamienny dostarczany do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice powinien spełniać wymagania: - węgiel kamienny kostka gatunek I - kaloryczność - min. 30000 kj/kg - zawartość siarki Str – od 0,41 do 0,60% - zawartość popiołu Ar – od 7,00 do 10,00 % - wilgotność opału Wrt – od 4,0 do 6,0 % 2. Dostawy odbywać się będą do niżej wymienionych budynków komunalnych: - Budynek komunalny Nielubia, Nielubia 51, 67-231 Żukowice, - Sala wiejska w Nielubi, 67-231 Żukowice, - Urząd Gminy w Żukowicach, 67-231 Żukowice, - Budynek komunalny nr 58 w Kromolinie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia pod względem ilościowym. Ilość wskazana w pkt 1, tj. 240 ton, jest wielkością szacunkową, przyjętą dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ewentualne zmniejszenie ilości nie spowoduje zmiany ceny 1 tony węgla kamiennego. 4. Potwierdzeniem dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie dowód WZ z potwierdzeniem odbioru węgla. Jeden egzemplarz tego dowodu otrzymuje bezpośredni odbiorca, drugi egzemplarz wykonawca załączony do faktury wystawionej dla Zamawiającego. 5. W razie stwierdzenia, iż dostarczony węgiel kamienny nie odpowiada wymaganiom określonym w pkt 1, Zamawiający zwróci wadliwą partię towaru Wykonawcy, który wymieni ją na partię wolną od wad w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego przez Zamawiającego. 6. W razie stwierdzenia braków w dostarczonej ilości węgla kamiennego, Wykonawca uzupełni braki ilościowe w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostawy węgla partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres trwania umowy bądź do wyczerpania maksymalnej wartości brutto zgodnie z ofertą do wskazanych przez Zamawiającego budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice. 8. Wielkość dostarczenia każdej partii węgla będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego. 9. Jednostkowe dostawy nie będą niższe niż 5 ton. Ostateczna ilość zamówionego węgla wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 10. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu węgla o parametrach innych niż wskazane w SIWZ. W celu potwierdzenia, iż dostarczony węgiel kamienny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy do każdej partii zamówienia atest, certyfikat lub świadectwo jakości. 11. Zamawiający będzie uczestniczył przy załadunku węgla w celu sprawdzenia ilości oraz jakości zamówionego węgla. 12. Dostawa realizowana będzie na każdorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego ze wskazaniem miejsca dostawy. 13. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 5 dni roboczych, od dnia otrzymania zlecenia. 14. Dostawy realizowane będą w dni robocze w godzinach od 9:00 do 14:00. 15. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2020, bądź do wyczerpania maksymalnej wartości brutto zgodnie z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Formy wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 ze zm.). 3. Sposób i miejsce składania wadium 1) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Legnicy, Nr rachunku: 85864910442001000022220002 z adnotacją: "Wadium – nr sprawy: RGK.271.5.2017 – „Dostawa wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem węgla kamiennego do budynków komunalnych na terenie Gminy Żukowice w sezonie grzewczym 2018/2019 i 2019/2020”. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, należy złożyć w formie oryginału do depozytu w KASIE znajdującej się w siedzibie Zamawiającego tj. Żukowice 148, 67-231 Żukowice lub złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie). Nie należy trwale dołączać (spinać) oryginału dokumentu wadialnego do oferty – w takim przypadku do oferty należy załączyć także potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 3) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a) jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska); b) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Zwrot/zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 2. 2) Wadium zostanie zatrzymane wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5. 3) Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, oferta wykonawcy, któremu zwrócono wadium, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie on wezwany do ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez zamawiającego pod rygorem wykluczenia go z postępowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2. 4) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji i uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach