Przetargi.pl
Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli drewnianych, mebli metalowych oraz siedzisk dla Stacji Obsługi Pojazdów w Katowicach Wydziału Transportu KWP w Katowicach w ramach pierwszego wyposażenia

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli drewnianych, mebli metalowych oraz siedzisk dla Stacji Obsługi Pojazdów w Katowicach Wydziału Transportu KWP w Katowicach w ramach pierwszego wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli drewnianych, mebli metalowych oraz siedzisk dla Stacji Obsługi Pojazdów w Katowicach Wydziału Transportu KWP w Katowicach w ramach pierwszego wyposażenia" z podziałem na 3 zadania: - Zadanie nr 1 – Dostawa mebli drewnianych dla Stacji Obsługi Pojazdów w Katowicach Wydziału Transportu KWP w Katowicach - Zadanie nr 2 – Dostawa mebli metalowych dla Stacji Obsługi Pojazdów w Katowicach Wydziału Transportu KWP w Katowicach - Zadanie nr 3 – Dostawa siedzisk dla Stacji Obsługi Pojazdów w Katowicach Wydziału Transportu KWP w Katowicach 1.1 Dostawy będą odbywać się sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. 1.2. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3/1-3/3 do SIWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. 1.3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 4/1-4/3 do SIWZ. 1.4. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3/1-3/3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach podanych w załączniku nr 3/1-3/3 do SIWZ na poziomie +/- 5%. 1.5 Zamawiający wymaga aby wszystkie oferowane meble drewniane w ramach zadania nr 1 wykonane były z płyty meblowej spełniającej normy higieniczności klasy E1 1.6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 4/1-4/3 do SIWZ (formularz cenowy)- oddzielnie dla każdego zadania. W przypadku wyrobu własnego, należy wpisać w formularz cenowy „wyrób własny”. 1.7. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – jako niezgodnej z SIWZ. 1.8. Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3/1-3/3 do SIWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. 1.9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3/1-3/3 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu i funkcjonalności jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również asortymentu o wyższych parametrach), składający ofertę ma obowiązek wykazania (załączenia dowodów np.: specyfikacje techniczne) zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 1.10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja będzie liczona od dnia przyjęcia dostawy sukcesywnej. 1.10.1. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. 1.11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SIWZ). 1.12. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w: 1.12.1 – załącznik nr 1 – formularz ofertowy, 1.12.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy, 1.12.3 – załącznik nr 3/1 - Opis przedmiotu zamówienia – dla zadania nr 1, 1.12.4 – załącznik nr 3/2 – Opis przedmiotu zamówienia – dla zadania nr 2, 1.12.5 – załącznik nr 3/3– Opis przedmiotu zamówienia – dla zadania nr 3, 1.12.6 – załącznik nr 4/1 – formularz cenowy dla zadania nr 1 1.12.7 – załącznik nr 4/2 – formularz cenowy dla zadania nr 2 1.12.8 – załącznik nr 4/3 – formularz cenowy dla zadania nr 3 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44421000-7 – zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 44421700-4 – kasety i schowki 39136000-4 – wieszaki na odzież 39130000-2 – meble biurowe 39112000-0 – krzesła 39113100-8 – fotele 3. Zamawiający wymaga, aby cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia dostarczany był w terminie wskazanym w przez Wykonawcę w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ w ramach dostaw sukcesywnych. 4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 5. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 4/1-4/3 do SIWZ dla każdego z zadań oddzielnie 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że udziela na cały asortyment wskazany w formularzu cenowym- załącznik nr 4/1-4/3 (oddzielnie dla każdego z zadań) do SIWZ- 24-miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia każdej dostawy sukcesywnej.- - załącznik nr 1 do SIWZ 5 Oświadczenie Wykonawcy, że cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz, że spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3/1-3/3 do SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że cały asortyment oferowany w ramach zadania nr 1 jest wykonany z płyty meblowej spełniającej normy higieniczności klasy E1. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy (wniesie) asortyment do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia co zostanie wliczone w cenę oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. 8.Oświadczenie Wykonawcy o terminie dostaw sukcesywnych realizowanych według bieżących potrzeb Zamawiającego- załącznik nr 1 do SIWZ. 9.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku podania terminu dostawy wykona zamówienie w terminie: dla zadania nr 1 i 3 – 30 dni kalendarzowych dla zadania nr 2- 45 dni kalendarzowych - załącznik nr 1 do SIWZ. 10.Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń- załącznik nr 1 do SIWZ. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem I SIWZ- załącznik nr 1 do SIWZ. 14.Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres- załącznik nr 1 do SIWZ. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdziale VII SIWZ- załącznik nr 1 do SIWZ. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- załącznik nr 1 do SIWZ. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie- załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 6 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), dokumenty o których mowa w Rozdziale IV B pkt 1 SIWZ każdy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV litera A oraz IV litera B pkt 2 i 3 SIWZ mogą przedstawić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach