Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 854-60-00 , fax. (061) 852-04 -55, 8546146
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Fredry 10 10
61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 854-60-00, fax. (061) 852-04 -55, 8546146
REGON: 00028811000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem 10 szt. kserokopiarek dla jednostek UM w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem 10 szt. kserokopiarek dla jednostek UM w Poznaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp) 2) dołączyli Upoważnienie do podpisania oferty przez osobę/osoby figurujące w rejestrze (lub innym dokumencie, o czym mowa w pkt. 1) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy Upoważnienie należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrach lub wpisie do ewidencji. Upoważnienie nie dotyczy osób wpisanych w rejestrze 3) Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -(aktualny, tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów 2) Upoważnienie do podpisania oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania. W sytuacji, gdy ofertę podpisuje jeden z podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo, które winno być podpisane przez wszystkie podmioty. 3) Oświadczenie W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie winno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty eksploatacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.ump.edu.pl/dzp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych do drukowania i kopiowania wraz z obsługą materiałowo-eksploatacyjną
Dodano: 2016-07-27 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych do drukowania i kopiowania wraz z obsługą materiałowo-eksploatacyjną
Dodano: 2016-07-14 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych do drukowania i kopiowania wraz z obsługą materiałowo-eksploatacyjną
Dodano: 2016-06-28 - Dzierżawa urządzeń fotokopiujących i drukujących w latach 2014 - 2016
Dodano: 2014-10-23 - Dzierżawa urządzeń kopiująco-drukujących - kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Ostrzeszowie
Dodano: 2014-07-25 - zakup i dostawa kserokopiarek - 3 partie wraz z przeglądami technicznymi w okresie gwarancji
Dodano: 2014-06-26 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-02-12 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych w latach 2014-2017 dla Poznańskiego Centrum Świadczeń w Poznaniu
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych - 8 szt., wg VIII grup dla jednostek UMP
Dodano: 2013-11-28 - ZZP-2380-92/2013 Dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania i skanowania dla KWP w Poznaniu i jednostek podległych
Dodano: 2013-08-13