Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
ul. Karłuszowiec 5 5
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
REGON: 27628546000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z transportem papieru kserograficznego dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa wraz z transportem papieru kserograficznego białego do drukarek (atramentowych, laserowych) i kserokopiarek (do jednostronnego i dwustronnego kopiowania): a. papier kserograficzny formatu A4 - planowana szacunkowa ilość - 5.300 ryz - wymiary 210x297 mm - gramatura 80 g/m2 - białość min. 146 CIE - ryza 500 arkuszy b. papier kserograficzny formatu A3 - planowana szacunkowa ilość - 150 ryz - wymiary 297x420 mm - gramatura 80 g/m2 - białość min. 146 CIE - ryza 500 arkuszy Szacunkowa ilość ryz może ulec zmianie, w zależności od ceny jednostkowej ryzy zaproponowanej przez Wykonawcę wybranego w przedmiotowym postępowaniu, jak również w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wartość zobowiązania wynikająca z podpisanej umowy z wybranym w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcą nie może przekroczyć kwoty 53.000 zł brutto. Uwagi dotyczące realizacji zamówienia: Zgłoszenie poszczególnych zapotrzebowań będzie dokonywane drogą telefoniczną, bądź przesłane faksem. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia; Dostawy będą dokonywane sukcesywnie pod wskazany przez Zamawiającego adres na terenie Tarnowskich Gór, nie później niż jeden dzień po powiadomieniu Wykonawcy przez przedstawiciela Starostwa Powiatowego o ilości i miejscu dostawy; Dostawa poszczególnych partii towaru, stanowiącego przedmiot umowy następować będzie w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu, tj. od 7.00 do 16.00; Koszt transportu we wskazane przez Zamawiającego miejsce pokrywa Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych. b. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b. Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c. Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. e. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). f. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). g. Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). h. Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1 c) winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ma być wystawiany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA PAPIERU KSERO
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie w II półroczu 2016 r.
Dodano: 2016-05-11 - Jednorazowa dostawa papieru kserograficznego i do drukowania Miasta Jastrzębie-Zdrój w roku 2016
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa papieru kserograficznego dla Radia Katowice SA
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego, do drukowania oraz komputerowego dla Miasta Jastrzębie-Zdrój w roku 2016
Dodano: 2016-01-08 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie w I półroczu 2016 r.
Dodano: 2015-11-25 - Sukcesywne dostawy papieru ksero, papieru firmowego, druków biurowych, druków biurowych (tzw. gotowych) oraz materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-125/15
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa papierów kserograficznych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/84/MW
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa papieru kserograficznego dla Radia Katowice SA
Dodano: 2015-06-19 - Dostawa materiałów papierniczo-biurowych niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie w II półroczu 2015r.
Dodano: 2015-05-04