Przetargi.pl
Dostawa wraz z rozmieszczeniem i montażem wyposażenia warsztatów w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białej Podlaskiej.

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z rozmieszczeniem i montażem wyposażenia warsztatów w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białej Podlaskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozmieszczeniem i montażem obrabiarek (tokarki sterowanej numerycznie, frezarki numerycznej, przecinarki taśmowej) oraz schodołazu do Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Białej Podlaskiej. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV. Główny kod CPV: 42600000-2 Dodatkowe kody CPV: 42620000-8; 42623000-9; 33196200-2. 3. Zamówienie realizowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 13.6 „Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu „Modernizacja i doposażenie warsztatów szkół zawodowych w Białej Podlaskiej”. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 5. Zamówienie podzielono na dwie części: 1) Część 1 – dostawa wraz z rozmieszczeniem i montażem obrabiarek (tokarki sterowanej numerycznie, frezarki numerycznej, przecinarki taśmowej), 1) Część 2 – dostawa schodołazu. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2) do SIWZ. 7. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części. 8. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru.  Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować tylko jeden z trzech okresów gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia tj.: 24 m-cy albo 36 m-cy albo 48 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 24 m-cy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy.  Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XIII SIWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami. 9. Szczegółowe warunki gwarancji, rękojmi, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42600000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną