Przetargi.pl
Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem mebli do Ośrodka Administracji Powiatowej przy ul. Św. Sebastiana nr 1 i nr 1A w Polkowicach

Powiat Polkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. Górna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 746 15 00 , fax. 076 746 15 01
  • Data zamieszczenia: 2013-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Polkowicki
    ul. Górna 2 2
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 746 15 00, fax. 076 746 15 01
    REGON: 39064723900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem mebli do Ośrodka Administracji Powiatowej przy ul. Św. Sebastiana nr 1 i nr 1A w Polkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem mebli do Ośrodka Administracji Powiatowej przy ul. Św. Sebastiana nr 1 i nr 1A w Polkowicach: Zadanie nr 1: Pomieszczenia socjalne: aneksy kuchenne z wyposażeniem; Zadanie nr 2: Meble biurowe I; Zadanie nr 3: Meble biurowe II; Zadanie nr 4: Meble biurowe: Sala konferencyjna (IV piętro); Zadanie nr 5: Meble biurowe: lada Wydziału GG; Zadanie nr 6: Meble biurowe do Sekretariatu; według wykazów asortymentowo - ilościowych, spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczno - jakościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki: a) załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia pomieszczeń socjalnych: aneksów kuchennych z wyposażeniem; b) załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia mebli biurowych I; c) załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia mebli biurowych II; d) załącznik nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia mebli biurowych: Sala konferencyjna (IV piętro); e) załącznik nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia mebli biurowych: lada Wydziału GG; f) załącznik nr 6 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia mebli biurowych do Sekretariatu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium jakości i funkcjonalności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach