Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2083547 , fax. 032 2083568
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15 15
40-055 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2083547, fax. 032 2083568 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem żaluzji pionowychi rolet w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem żaluzji pionowych i rolet w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną - szczegółowym wykazem zawierającym orientacyjne wymiary i lokalizację stanowiącą załącznik nr: 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do SIWZ.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na IV Pakiety: Pakiet nr I żaluzje i rolety Zakłady Teorii Medycyny Katowice - Ligota - załącznik nr 3.1 Pakiet nr II żaluzje Wydział Opieki Zdrowotnej Katowice Ligota -załącznik 3.2 Pakiet nr III żaluzje i rolety - Zabrze, Bytom - załącznik nr 3.3 Pakiet nr IV żaluzje i rolety - Sosnowiec - załącznik nr 3.4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154401
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:-posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;-posiadania wiedzy i doświadczenia;-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;-sytuacji ekonomicznej i finansowej. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie spełnia / nie spełnia.Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi wykazać się w szczególności, że: -posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda, następujących dokumentów: a)Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale; b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;3 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda dołączenia następujących dokumentów: a)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale; b)opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;c)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie załącznik nr 5 do SIWZ. Prawidłowo załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanej dostawy winny zawierać:- termin wykonania, wartość, zakres dostawy, opinię zamawiającego, dla którego dostawy te były wykonywane. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentu:- laboratoryjne zaświadczenie o niepalności. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Część I: Zakup, dostawa i montaż żaluzji pionowych wewnętrznych oraz rolet wewnętrznych Część II: Zakup, dostawa i montaż urządzenia klimatyzacyjnego (klimatyzator przenośny), wentylatorów przenośnych stojących oraz wentylatora biurkowego Część III: Zakup, dostawa do siedziby MOPS w Mikołowie dozownika/podajnika elektrycznego do ręczników papierowych
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa żaluzji pionowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/108/MW
Dodano: 2015-12-18 - Dostawa żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/70/MW
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa żaluzji pionowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/18/EO
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa żaluzji pionowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/16/JP
Dodano: 2015-05-04 - V dostawa i montaż żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy OZ/D/126/DM/14
Dodano: 2014-09-18 - III dostawa i montaż żaluzji. Oznaczenie sprawy: OZ/D/64/EK/14
Dodano: 2014-05-21 - DOSTAWA ŻALUZJI PIONOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM
Dodano: 2014-05-15 - II dostawa i montaż żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/56/EO/14
Dodano: 2014-04-28 - II dostawa i montaż żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/41/EO/14
Dodano: 2014-04-03