Ministerstwo Cyfryzacji ogłasza przetarg
- Adres: 00060 Warszawa, ul. Królewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. + 48 22 245 57 31 , fax. + 48 22 892 04 76
- Data zamieszczenia: 2018-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00060 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. + 48 22 245 57 31, fax. + 48 22 892 04 76
REGON: 14588148800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mc.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem żaluzji okiennych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem żaluzji okiennych, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39515410-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty powyższy dokument, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionego odpisu. 3. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionego odpisu. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rolet tekstylnych wewnętrznych w kasetach wraz z montażem
Dodano: 2023-10-12 - Wykonanie, dostawa, i montaż rolet okiennych w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie.
Dodano: 2021-05-04 - Dostawy wraz z zawieszeniem zasłon okiennych typu verticale oraz rolet materiałowych zacieniających.
Dodano: 2021-03-08 - Dostawy wraz z zawieszeniem zasłon okiennych typu verticale oraz rolet materiałowych zacieniających.
Dodano: 2020-12-29 - Dostawę rolet okiennych oraz verticali w ramach wyposażenia internatów oraz kwater internatowych
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Jabłonnie oraz jego filii w Chotomowie: rolety do okien
Dodano: 2019-07-22 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia kwater internatowych (rolety, verticale, punkty świetlne)
Dodano: 2019-07-05 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Jabłonnie oraz jego filii w Chotomowie: rolety do okien
Dodano: 2019-06-28 - Zakup, dostawa i montaż rolet w kwaterach internatowych usytuowanych na terenie Warszawy
Dodano: 2018-12-05 - Dostawa i montaż rolet wewnętrznych, verticali, żaluzji oraz folii okiennej.
Dodano: 2018-06-05