Urząd Gminy Tarnawatka ogłasza przetarg
- Adres: 22604 Tarnawatka, ul. Lubelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-84 662-47-10 , fax. 0-84 662-47-24
- Data zamieszczenia: 2018-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tarnawatka
ul. Lubelska 39
22604 Tarnawatka, woj. lubelskie
tel. 0-84 662-47-10, fax. 0-84 662-47-24
REGON: 99919100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia przedszkola w ramach realizacji zadania pod nazwą Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Tarnawatce na potrzeby przedszkola w celu zwiększenia dostępu do edukacji przedszkolnej w Gminie Tarnawatka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
nie dotyczy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (kwota wadium powinna znajdować się na koncie zamawiającego przed terminem otwarcia ofert) b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim Oddział w Tarnawatce nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. 5. Wykonawca składający wadium w formie innej niż w pieniądzu dołącza do oferty dokument w oryginale. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie, zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przewiduje kosztorysowe rozliczenie przedmiotu umowy i żąda załączenia do oferty kosztorysów ofertowych stanowiącego integralną cześć oferty. Kosztorysy należy sporządzić ściśle wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ 2. Formularz ofertowy 3. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: a) Pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, b) Umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli wraz z montażem i niezbędnym wyposażeniem do Żłobka Gminnego w Bełżycach, ul. Bychawska 15A, 24-200 Bełżyce
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa i montaż wyposażenia do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń
Dodano: 2020-10-06 - Dostawa i montaż wyposażenia przedszkola w Woli Gułowskiej, w tym mebli, kącików zabaw, pomocy dydaktycznych, zabawek, sprzętu audio, video i multimedialnego oraz innego wyposażenia
Dodano: 2020-08-31 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia przedszkola w Krynicach.
Dodano: 2020-07-27 - Klub Malucha w Gminie Łomazy
Dodano: 2020-07-07 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku Przedszkola Specjalnego w ramach realizacji projektu pn. „Stworzenie lepszych warunków rozwoju dla dzieci ze szczególnymi potrzebami poprzez odbudowę zdegradowanego budynku mieszkalnego SOSW”
Dodano: 2020-01-27 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
Dodano: 2019-12-10 - ” Przedszkolaki w Serokomli -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, wyposażenia sal, sprzętu ICT , sprzętów do wyposażenia kuchni”
Dodano: 2019-08-06 - ” Przedszkolaki w Serokomli -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, wyposażenia sal, sprzętu ICT , sprzętów do wyposażenia kuchni”
Dodano: 2019-07-26 - Zakup i dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Cycowie, w ramach realizacji zadania dofinansowanego z resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH+
Dodano: 2019-06-03