Gmina Marcinowice ogłasza przetarg
- Adres: 58-124 Marcinowice, ul. Juliana Tuwima
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 585 226, , fax. 748 585 231
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Marcinowice
ul. Juliana Tuwima 2
58-124 Marcinowice, woj. dolnośląskie
tel. 748 585 226, , fax. 748 585 231
REGON: 89071836600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marcinowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla KLUBU MALUCHA w miejscowości Wiry – zadanie „Utworzenie Klubu Malucha w miejscowości Wiry” realizowane w ramach Programu „MALUCH + 2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla KLUBU MALUCHA w miejscowości Wiry – zadanie „Utworzenie Klubu Malucha w miejscowości Wiry” realizowane w ramach Programu „MALUCH + 2020” Przedmiot zamówienia podzielono na części: Część I Zamówienia: Dostawa wraz z montażem wyposażenia w salach Klubu Malucha. Część II Zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń Klubu Malucha. Część III Zamówienia: Dostawa wraz z montażem dodatkowego wyposażenia do pomieszczeń klubu malucha. Część IV Zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, sprzętu AGD i RTV. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczono w załączniku 5 do SIWZ. Zamawiający żąda aby przedmiot umowy - dostarczone wyposażenie posiadało atesty i certyfikaty jakościowe, deklaracje zgodności z normami europejskimi, świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania wymagane obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt, wyposażenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (przedstawić parametry techniczne oferowanego produktu itp.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione formularze cenowe, sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ, 3) Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego: „Rozbudowa przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smolcu”
Dodano: 2023-08-09 - Wyposażenie nowo utworzonego przedszkola i żłobka gminnego w Jaczowie z podziałem na części: Część 1 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – meble. Część 2 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 3 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – sprzęt elektroniczny. Część 4 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – meble. Część 5 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 6 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – sprzęt elektroniczny.
Dodano: 2020-07-13 - Wyposażenie żłobka w Jaczowie – meble, pomoce dydaktyczne, zabawki
Dodano: 2020-06-10 - Wyposażenie nowo utworzonego przedszkola i żłobka gminnego w Jaczowie z podziałem na części. Część 1 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – meble. Część 2 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie - pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 3 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – sprzęt kuchenny, naczynia, garnki i sztućce kuchenne. Część 4 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe. Część 5 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – meble. Część 6 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie - pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 7 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe.
Dodano: 2020-05-11 - „Żłobek równych szans w Gminie Dzierżoniów” - dostosowanie zmodernizowanych pomieszczeń dla 50 nowych miejsc żłobkowych
Dodano: 2020-03-23 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego (część I), dostawa i montaż wyposażenia edukacyjnego i pozostałego (część II), dostawa i montaż sprzętu komputerowego (część III), dostawa wyposażenia kuchennego i AGD (część IV) oraz dostawa i montaż rolet/żaluzji okiennych (część V) dla publicznego żłobka w Miliczu.
Dodano: 2019-07-15 - Zakup wyposażenia do przedszkola w Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Kraina smyków w przedszkolu gminy Zawonia
Dodano: 2018-11-18 - Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1- Zad. 2 poz. 24 – Zakup mebli niezbędnych do zagospodarowania Sali przedszkola dla 18 dzieci w wieku 3, 4 lata
Dodano: 0000-00-00 - Dostawa mebli do przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55
Dodano: 2018-06-29 - Dostawa mebli do przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55
Dodano: 2018-06-13