Gmina Milicz ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
- Data zamieszczenia: 2019-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
ul. Trzebnicka 2
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 713804357, fax. 713841119
REGON: 93193471000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego (część I), dostawa i montaż wyposażenia edukacyjnego i pozostałego (część II), dostawa i montaż sprzętu komputerowego (część III), dostawa wyposażenia kuchennego i AGD (część IV) oraz dostawa i montaż rolet/żaluzji okiennych (część V) dla publicznego żłobka w Miliczu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: 1) Dostawę i montaż wyposażenia meblowego 2) Dostawa i montaż wyposażenia edukacyjnego i pozostałego 3) Dostawę i montaż sprzętu komputerowego 4) Dostawa wyposażenia kuchennego i AGD 5) Dostawa i montaż rolet/żaluzji okiennych na potrzeby nowoutworzonego publicznego żłobka w Miliczu przy ul. Grunwaldzkiej 1 w Miliczu 2.Miejsce dostawy: Żłobek publiczny w Miliczu, ul. Grunwaldzka 1, 56-300 Milicz 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ. 4.Podstawowe wytyczne: 1)Wszystkie zamawiane przedmioty muszą być dopuszczone do użytku dla dzieci w wieku poniżej 3 lat jeżeli wymaga tego prawo. 2)Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3)Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do: dostawy, montażu wyposażenia do obiektu wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie. W szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie) gwarancji jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne). 4)Sprzęt musi być zostać dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 5)Sprzęt musi być oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.). 6)Meble, wyposażenie, sprzęt i materiały muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania opisane w załączniku nr 1a do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga gwarancji producenta na przedmiot zamówienia minimum 24 miesiące. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby montaż urządzeń i instalacji dokonany był przez firmy/osoby posiadające odpowiednie certyfikaty wydane przez dostawców tych urządzeń/instalacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Ofertę stanowią: 1)załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy z formularzem cenowym (Załącznik 1a do SIWZ); Wraz z ofertą Wykonawca składa: 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie pisemnej, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego – na załączniku nr 2 i 2a do SIWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem III.5.1) niniejszego ogłoszenia. II.Ponadto wymagane jest od Wykonawcy złożenie: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o którei mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) dokument wymieniony powyżej składa każdy z Wykonawców. W imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te mogą być złożone przez pełnomocnika, jednakże muszą dotyczyć wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i zabawek na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego: „Rozbudowa przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smolcu”
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla KLUBU MALUCHA w miejscowości Wiry – zadanie „Utworzenie Klubu Malucha w miejscowości Wiry” realizowane w ramach Programu „MALUCH + 2020”
Dodano: 2020-10-19 - Wyposażenie nowo utworzonego przedszkola i żłobka gminnego w Jaczowie z podziałem na części: Część 1 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – meble. Część 2 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 3 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – sprzęt elektroniczny. Część 4 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – meble. Część 5 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 6 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – sprzęt elektroniczny.
Dodano: 2020-07-13 - Wyposażenie żłobka w Jaczowie – meble, pomoce dydaktyczne, zabawki
Dodano: 2020-06-10 - Wyposażenie nowo utworzonego przedszkola i żłobka gminnego w Jaczowie z podziałem na części. Część 1 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – meble. Część 2 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie - pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 3 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – sprzęt kuchenny, naczynia, garnki i sztućce kuchenne. Część 4 – Wyposażenie przedszkola w Jaczowie – środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe. Część 5 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – meble. Część 6 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie - pomoce dydaktyczne, zabawki. Część 7 – Wyposażenie żłobka w Jaczowie – środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe.
Dodano: 2020-05-11 - „Żłobek równych szans w Gminie Dzierżoniów” - dostosowanie zmodernizowanych pomieszczeń dla 50 nowych miejsc żłobkowych
Dodano: 2020-03-23 - Zakup wyposażenia do przedszkola w Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Kraina smyków w przedszkolu gminy Zawonia
Dodano: 2018-11-18 - Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1- Zad. 2 poz. 24 – Zakup mebli niezbędnych do zagospodarowania Sali przedszkola dla 18 dzieci w wieku 3, 4 lata
Dodano: 0000-00-00 - Dostawa mebli do przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55
Dodano: 2018-06-29 - Dostawa mebli do przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55
Dodano: 2018-06-13