Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem w istniejącym szybie dźwigowym dźwigu szpitalnego łóżkowego elektrycznego

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-725 Kraków, Łanowa 39
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6532247 , fax. 012 6590041
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Łanowa 39 39
    30-725 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6532247, fax. 012 6590041
    REGON: 35057185200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpslanowa39.republika.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem w istniejącym szybie dźwigowym dźwigu szpitalnego łóżkowego elektrycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: a/ dostawa wraz z montażem w istniejącym szybie: dźwigu szpitalnego, łóżkowego, elektrycznego, b/ wykonanie zasilania w/wym. dźwigu szpitalnego w istniejącym budynku DPS 2. Zakres zamówienia obejmuje: a/ zgłoszenie, w imieniu z
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 500 PLN przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655, z p
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: a/ złożą ofertę, b/ spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy, c/ nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy, d/ wniosą wadium. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: a/ nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy , b/ podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, c/ złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d/ nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) . 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, c/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b/ wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonanie zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, c/ w odniesieniu do osób wyszczególnionych w pkt.2b - udokumentowane uprawnienia niezbędne do wykonywania poszczególnych prac lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia ( np. odpis decyzji - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego ). 3. Pozostałe dokumenty: a/ ważne pełnomocnictwo lub upoważnienie do działania w imieniu wykonawcy (w przypadku gdy osoby występujące w imieniu wykonawcy nie są wyszczególnione rejestrze sadowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpslanowa39.republika.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach