Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń plenerowych fitness, plenerowych urządzeń muzycznych i zjeżdżalni na Plantach Jana Pawła II w Rawiczu.

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5465400 , fax. 65 5464167
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5465400, fax. 65 5464167
    REGON: 41105072900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń plenerowych fitness, plenerowych urządzeń muzycznych i zjeżdżalni na Plantach Jana Pawła II w Rawiczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń plenerowych fitness, plenerowych urządzeń muzycznych i zjeżdżalni na Plantach Jana Pawła II w Rawiczu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej określone części: 1) CZĘŚĆ 1 – dostawa wraz z montażem urządzeń plenerowych do ćwiczeń fitness 2) CZĘŚĆ 2 – dostawa wraz z montażem plenerowych urządzeń muzycznych i zjeżdżalni. 3. Szczegółowe wymagania oraz zakres zamówienia dla CZĘŚCI 1: 1) zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń plenerowych fitness opisanych w dokumentacji projektowej zlokalizowanych w poniższych stacjach: - stacja 1 na którą składa się: podciągacz + słup + drabinka z podciągiem, orbitek + słup + wioślarz, - stacja 2 na którą składa się: narciarz + słup + twister, wypychacz + słup + motyl, - stacja 3 na którą składa się: stepper + słup + biegacz, rowerek klasyczny + słup + jeździec, - stacja 4 na którą składa się: wahadło + słup + twister, narciarz + słup + małe koła tai chi, - stacja 5 na którą składa się: wypychacz + słup + podciągacz, prasa nożna + słup + motyl, pajacyk + słup + twister, wioślarz + słup + orbitek, biegacz + słup + jeździec. b) montaż mat przerostowych wraz z mechaniczna pielęgnacją trawników parkowych, c) inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. 2) Urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630 lub DIN 7900:201 wydane przez jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy urządzeń montowanych na pojedynczym słupie z zachowaniem obowiązującej strefy bezpieczeństwa. Kolorystyka oraz kształt tych urządzeń, zgodnie z założeniami Konserwatora Zabytków, powinny być dobrane tak aby dyskretnie wpisywały się w układ zielni plant tj. symbolizowały kształt drzewa. 4) Zamawiający wymaga aby urządzenia stanowiły jednolite zestawy, były wykonane w jednej linii kolorystycznej oraz stylistycznej i wizualnej oraz pochodziły od jednego producenta. 4. Szczegółowe wymagania oraz zakres zamówienia dla CZĘŚCI 2: 1) zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę wraz z montażem plenerowych urządzeń muzycznych opisanych w dokumentacji projektowej, b) dostawę wraz z montażem zjeżdżalni opisanej w dokumentacji projektowej, c) montaż mat przerostowych wraz z mechaniczna pielęgnacją trawników parkowych, d) inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. 2) Urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 wydane przez jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. 3) zaleca się, zgodnie z projektem wykonawczym, aby Wykonawca, w zakresie zjeżdżalni, dokonał szczegółowej wizji terenowej oraz uzyskał wszystkie dane i informacje niezbędne do ustalenia ceny i złożenia oferty. Koszty dokonania wizji ponosi Wykonawca. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) projektu wykonawczego wraz z wydanymi pozwoleniami, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla danej części. stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl zakładka: zamówienia publiczne. 6. Teren objęty niniejszą inwestycją znajduje się w obrębie pozostałości fortyfikacji ziemnych przekształconych następnie w plany, wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 17 lipca 1970 roku o nr rejestru 504/1170. 7. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wykonane zgodnie z normami, żadna z ich części nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń itp.. Urządzenia oprócz w wymienionych certyfikatów lub deklaracji zgodności muszą posiadać atesty dopuszczające do użytku, muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego jak również muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. 8. Aktualne certyfikaty urządzeń Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednio: a) Inspektorowi nadzoru – na 5 dni przed planowanym montażem zaoferowanych urządzeń, b) Zamawiającemu – do zgłoszenia o zakończenia prac, nie później jednak niż do dnia wyznaczonego na odbiór końcowy. 9. Wykonawca przy realizacji zamówienia w ramach zaoferowanej ceny, dla każdej części, będzie zobowiązany również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1570), 2) prowadzenia prac zgodnie z wydanymi pozwoleniami, zatwierdzonym projektem oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania pracami, 3) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem, 4) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 3 egz. (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, 6) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) 7) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 8) po zakończeniu prac doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie prac, 9) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane prace, wszystkie dostarczone urządzenia zabawowe, elementy małej architektury i zastosowane materiały zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 – 60 miesięcy). 10. Przy wykonawstwie oraz odbiorze prac objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w: 1) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Projekcie wykonawczym wraz z wydanymi pozwoleniami, 5) Polskich Normach. 11. Przedstawione w dokumentacji projektowej zdjęcia i rysunki mają charakter wyłącznie przykładowy służący wizualizacji założeń Konserwatora Zabytków. 12. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 13. Mogące występować w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego urządzenia, materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z wydanym pozwoleniami itp. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne, jakościowe i wizualne oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących urządzenia, materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 3 rozdziału IX SIWZ. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych urządzeń, materiałów itp.. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu urządzeń, materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji zamówienia żądania od Wykonawcy do przekazania Zamawiającemu zgodnie załączonym do oferty kosztorysem uproszczonym - kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej w wersji papierowej oraz elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości ustalonej dla danej części zamówienia, na którą składa ofertę i tak: 1) CZĘŚĆ 1 - 3.700,00 PLN 2) CZĘŚĆ 2 - 6.300,00 PLN 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE BANK SA 82 1560 0013 2885 7118 4000 0005. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez „Zamawiającego”. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale XII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach