Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce, modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce oraz modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie ZUS w Opatowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-510 Kielce, ul. Piotrkowska 27
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3677100 , fax. 041 3677391
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach
    ul. Piotrkowska 27 27
    25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3677100, fax. 041 3677391
    REGON: 00001775600467
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce, modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce oraz modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie ZUS w Opatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce, modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce oraz modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie ZUS w Opatowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) 2.500,00 zł (przystępując do zadania 1), 2) 4.000,00 zł (przystępując do zadania 2), 3) 2.000,00 zł (przystępując do zadania 3),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p oraz: 1) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie wraz z montażem telewizji dozorowej o wartości co najmniej 40.000 zł brutto każda; Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do I części zamówienia - dostawa wraz z montażem systemu telewizji dozorowej w ZUS Oddział Kielce, 2) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 50.000 zł każda; Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do II części zamówienia - modernizacja instalacji przeciwpożarowej w ZUS Oddział Kielce, 3) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 20.000 zł każda; Warunek dotyczy wykonawców przystępujących do III części zamówienia - modernizacja systemu sygnalizacji pożaru i włamania w Inspektoracie ZUS w Opatowie, W przypadku złożenia oferty łącznie na część II i III zamówienia wystarczające będzie spełnienie warunku o którym mowa w pkt 2). 4) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności co najmniej: a) jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), b) jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kVA . W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, warunek musi zostać spełniony osobno dla każdej części zamówienia. Oznacza to, że składając ofertę na dwie lub trzy części zamówienia, wykonawca musi dysponować, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: - co najmniej dwiema osobami posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia, oraz dwiema osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kVA, przystępując do dwóch części zamówienia, - co najmniej trzema osobami posiadającymi licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia, oraz trzema osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kVA, przystępując do trzech części zamówienia. Ocena spełnienia warunków podanych wyżej odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. (zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień polegających na dostawie wraz z montażem telewizji dozorowej o wartości co najmniej 40.000 zł brutto każda, z podaniem miejsca wykonania dostawy i montażu, wartości i daty dostawy oraz zleceniodawców (zgodny z załącznikiem nr 4a do SIWZ) - przystępując do I części zamówienia. W wykazie należy wymienić co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem telewizji dozorowej o wartości co najmniej 40.000 zł brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie np. referencje. 4) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień polegających na dostawie i montażu instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 50.000 zł każda, z podaniem miejsca wykonania dostawy i montażu, wartości i daty dostawy oraz zleceniodawców (zgodny z załącznikiem nr 4b do SIWZ) - przystępując do II części zamówienia. W wykazie należy wymienić co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie np. referencje. 5) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień polegających na dostawie i montażu instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 20.000 zł każda, z podaniem miejsca wykonania dostawy i montażu, wartości i daty dostawy oraz zleceniodawców (zgodny z załącznikiem nr 4c do SIWZ) - przystępując do III części zamówienia. W wykazie należy wymienić co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa wraz z montażem instalacji przeciwpożarowej o wartości co najmniej 20.000 zł brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie np. referencje. 6) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wymienionych w wykazie tj.: a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. z 2005r. Dz.U. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), b) świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kVA, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 ze zm.), 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie o którym mowa w pkt. 6), jeżeli wykonawca wskazał w wykazie że osobami tymi będzie dysponował; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia / nie spełnia). Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: brak.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach