Przetargi.pl
Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego

Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla 13
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 15 8323575
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
    ul. Schinzla 13 13
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 15 8323575
    REGON: 00030238500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku A i B Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: a)przedmiar robót - zał. nr 1 do SIWZ, b)projekt wykonawczy - zał. nr 2 do SIWZ, c)specyfikacja techniczna - zał. nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla zamówienia wynosi 4.800,00 zł., słownie: cztery tysiące osiemset złotych i zero groszy. Wykonawca powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach