Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem systemu monitoringu wizyjnego do Parku Habsburgów w Żywcu w ramach zadania p.n.: System monitoringu wizyjnego miasta Bezpieczny Żywiec

Urząd Miejski Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4754200 , fax. 033 4754202
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Żywiec
    ul. Rynek 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 4754200, fax. 033 4754202
    REGON: 00052402200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem systemu monitoringu wizyjnego do Parku Habsburgów w Żywcu w ramach zadania p.n.: System monitoringu wizyjnego miasta Bezpieczny Żywiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) dostarczenie wszystkich niezbędnych urządzeń, a w tym kamer, konstrukcji wsporczych, stelaży, uchwytów, obudów, skrzynek, rozdzielni, przełącznic, rur i listew osłonowych i innych materiałów oraz urządzeń komputerowych (serwery, monitory); 2) dostarczenie oprogramowania do zarządzania wideo i oprogramowania własnego wraz z odpowiednią ilością licencji na poszczególne zakresy funkcjonalności; 3) zamontowanie kompletnych punktów kamerowych oraz wyposażenia centrum oglądowego (sprzęt komputerowy, meble, klimatyzator) znajdującego się w siedzibie Straży Miejskiej w Żywcu przy ul. Zielonej 7 4) uruchomienie i przetestowania działania systemu; 5) przeprowadzenia szkolenia dla administratorów i operatorów systemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 28 sierpnia do godziny 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) wnieśli wadium, c) zapoznali się z warunkami zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń, d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: - dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 - zł. e) w zakresie doświadczenia zawodowego: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszą procedurą przetargową, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w tym: 1) dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności telekomunikacyjnej, posiadającą uprawnienia wymagane przez ustawę - Prawo budowlane; zamawiający dopuszcza łączenie wyżej opisanych specjalności i funkcji, jeśli którakolwiek z wykazanych osób posiada łącznie wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje; 2) wykonali w okresie minionych 3 lat (2006-2008), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania o wartości minimum 300 000 ,- zł; w tym przynajmniej jedno wraz z systemem podglądu obrazu z kamer na stronie internetowej miasta. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: a) ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej SIWZ. b) z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił w.w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze SIWZ (załącznik Nr 1), zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach -wymagany termin płatności wynosi 30 dni. 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28-10-2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary). 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego na mocy art. art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik Nr 2). 9. Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - zgodnie z rozdz. III pkt 1, e), 1) (załącznik Nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw wraz z montażem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z rozdz. III pkt 1, e), 2) (załącznik Nr 4). 11. Sprawozdanie finansowe, w części obejmującej bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty zgodnie z art. 45 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 29-09-1994 r. o rachunkowości (j. t. Dz.U. z 2002 r. nr 76 poz. 694 ze zmianami) w części wskazanej wyżej. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty określające obroty, zyski, zobowiązania i należności firmy wraz z kserokopiami dokumentów określających i potwierdzających powyższe dane (deklaracje PIT). 12. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z rozdz. III pkt 1 d. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zgodnie z rozdz. III pkt 1 d. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 7 i 8, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 14 oraz w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym z istotnymi postanowieniami, które zostaną wprowadzone do tekstu umowy i przyjęcie ich bez zastrzeżeń - (załącznik Nr 5). 17. Dowód wniesienia wadium. 18. Kosztorys ofertowy (załącznik Nr 8). 19. Oświadczenie o spełnieniu wymagań technicznych (wymogów - funkcjonalności) w stosunku do wzorcowych opisanych w Koncepcji monitoringu (załącznik Nr 12).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach