Przetargi.pl
Dostawa i konfiguracja routera i urządzeń brzegowych zabezpieczających sieć komputerową w Bieruniu Nowym

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i konfiguracja routera i urządzeń brzegowych zabezpieczających sieć komputerową w Bieruniu Nowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja routera i urządzeń brzegowych zabezpieczających sieć komputerową w Bieruniu Nowym, w niżej wskazanych parametrach i ilościach. Router - 1 szt. DRAM Min.: 512 MB Compact Flash Min.: 128 MB Fixed USB 1.1 Ports 2 Onboard LAN Ports 2-10/100/1000 Onboard AIM (Internal) Slot 2 Interface Card Slots 4 slots, each slot can support HWIC, WIC, VIC, or VWIC type modules Interface Card WIC-2T (2 Port Serial WAN Interface Card) Network-Module Slot 1 slot, supports NM, NME and NME-X type modules Extension Voice Module Slot 1 PVDM (DSP) Slots on Motherboard 3 Integrated Hardware-Based Encryption Yes VPN Hardware Acceleration (on Motherboard) DES, 3DES, AES 128, AES 192, and AES 256 Optional Integrated In-Line Power (PoE) Yes, requires AC-IP power supply Console Port (up to 115.2 kbps) 1 Auxiliary Port (up to 115.2 kbps) 1 Minimum Cisco IOS Software Release 12.3(8)T Rack Mounting Yes, 19- and 23-in. options Rack Height 2RU Safety UL 60950 CAN/CSA C22.2 No. 60950 IEC 60950 EN 60950-1 AS/NZS 60950 Immunity EN300386 EN55024/CISPR24 EN50082-1 EN61000-6-2 EMC FCC Part 15 ICES-003 Class A EN55022 Class A CISPR22 Class A AS/NZS 3548 Class A VCCI Class A EN 300386 EN61000-3-3 EN61000-3-2 FIPS-2 FIPS 140-2 Certification for 2801, 2811, 2821, 2851 Modem G.shdsl - 6 sztuk Procesor min. 50 MHz Protokoły sieciowe IP, TCP, UDP, ICMP, TFTP, SNMP, DHCP, BOOTP, RFC-1490, PPP, Frame Relay, Cisco? HDLC, IEEE 802.1q Sygnalizacja FR ANSI T1.617 Annex A, ITU Q.933 Annex D, Cisco? LMI Enkapsulacja na łączu WAN ATM AAL5 Wydajność min. 8000 pakietów na sekundę Przepustowość min. 128 - 9728 kb/s na 2 parach Interfejs Ethernet 10/100Base-T, złącze RJ45 Konsola szeregowa RS-232, złącze DB9/M Funkcje router TCP/IP NAT/maskarada firewall wbudowany wyświetlacz LCD i klawiaturka ułatwiające konfigurację zarządzanie przez telnet zarządzanie przez SNMP zarządzanie przez konsolę szeregową serwer DHCP/BOOTP (dynamiczny przydział adresów IP i innych parametrów komputerom w sieci) DHCP/BOOTP Relay Agent (przekazywanie zapytań DHCP/BOOTP do centralnego serwera) upgrade oprogramowania przez TFTP możliwość pracy jako zarządzalny lub niezarządzalny bridge zapisywanie przebiegu pracy routera przez syslog obsługa VLANów zabezpieczenia przed nieautoryzowanym korzystaniem z sieci LAN pomiar temperatury wewnątrz modemu Automatyczne rozdzielanie przesyłanych danych na dwa łącza Możliwość ustawienia różnych przepustowości na każdym z łącz (w przypadku linii różnej jakości) Automatyczne przełączanie na pracę jednoparową w przypadku awarii jednej z linii UPS - 1 szt. Rodzaj Wolnostojący Moc skuteczna Min. 90W Moc pozorna Min. 1500VA Napięcie wejściowe Min. 220V Napięcie wyjściowe Min. 220V Kształt przebiegu sinus Sinusoida przybliżona Topologia Line interactive Typ akumulatora Bezobsługowe baterie ołowiowo-kwasowe Czas podtrzymania przy 50% obciążenia min 23 min Czas podtrzymania przy 100% obciążenia min. 6 min. Interfejs DB-9 RS-232, gniazdo typu SmartSlot, USB W związku z koniecznością dostosowania się Zamawiającego do istniejących systemów sieciowych firmy CISCO, Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu zgodnego z wyżej wymienionymi parametrami. Wszędzie w miejscach, gdzie Zamawiający powołuje się na znaki towarowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie obniżające jednak możliwości użytkowych Zamawiającego. Na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełnią wymagania Zamawiającego. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 roku. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy Pzp .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325524104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00-100 ) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego w BS O-Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP- 3410 - 35 -09 -Dostawa i konfiguracja routera i urządzeń brzegowych zabezpieczających sieć komputerową w Bieruniu Nowym. Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00 w dniu otwarcia ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami). W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, w dokumentach wadialnych należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Brak powyższego wskazania będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24ust.2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Z zastrzeżeniem ust.4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zmawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą; 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości brutto minimum 50 000,00 PLN ; 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000,00PLN; 4) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN; 5) zapewnią gwarancję na oferowany sprzęt min. 24 m-ce od daty podpisania protokołu odbioru Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady: spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty może złożyć ten lub ci Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia : 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, że : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ - akceptuje je bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie, że będzie związany przedmiotową ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do SIWZ w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości - części. Strony oferty od - do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - w przypadku ich udziału w postępowaniu. 6. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia własnymi siłami lub określeniu jaka część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. 7. Oświadczenie o udzielonej gwarancji. 8. Oświadczenie, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 r. 9. Oświadczenie, że oferowany sprzęt będzie kompatybilny ze wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia infrastrukturą Zamawiającego. Wzory oświadczeń dołączone są do SIWZ. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej, lub odpowiednimi pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87-2006 poz. 605 z późniejszymi zmianami) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością dostaw sprzętu komputerowego w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Należy wykazać co najmniej 1 dostawę zgodną z warunkami podanymi w pkt. VI. 2. Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ. 3. Dokumenty ( np. referencje zamawiających) potwierdzające należytą staranność wykonania co najmniej 1 dostawy sprzętu z podanych w wykazie dostaw, dla dopełnienia wymaganego w pkt. VI.2 warunku. 4. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy min. 50 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000,00 PLN Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1, Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio: 1) pkt 1 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o których mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną