Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej w budynku T.M. ROMA

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6287071 , fax. 022 6217233
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie
    ul. Nowogrodzka 49 49
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6287071, fax. 022 6217233
    REGON: 00027807200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej w budynku T.M. ROMA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki drzwiowej o odporności ogniowej EI 30, EI 60 oraz drzwi z uszczelkami zapewniającymi dymoszczelność. Przedmiotem zamówienia jest ponadto wykonanie prac budowlanych towarzyszących montażowi drzwi (przebudowa ścianek działowych w celu podniesienia ich odporności ogniowej, zaślepienie otworów, roboty pomontażowe, malowanie powierzchni ścian). Dostawa i montaż drzwi w budynku Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 49 , na poziomach nr (-1),(-0,5),0,1, 2, 3, 4 co stanowi I etap dostosowania budynku Teatru Muzycznego ROMA do spełnienia wymagań w zakresie ppoż zgodnie z przedmiarem robót (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz zestawieniem opisujące przedmiot zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. Równoważność ma polegać na zachowaniu parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Ewentualne zmiany nie mogą doprowadzić do zaniżenia standardu zaprojektowanych rozwiązań. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego, a ich parametry są nie gorsze od podanych w projektach, w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Wykonawca przed wprowadzeniem materiałów równoważnych musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Wykonawca powinien zagwarantować wykonanie robót zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami prawa. Prace muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją Zamawiającego, warunkami technicznymi, normami oraz wymogami przy tego typu zamówieniach. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa jak również dostosować się do zaleceń Zamawiającego. W celu realizacji powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. Istniejące drzwi wewnętrzne powinny zostać zdemontowane przez Wykonawcę, a w ich miejscu zamontowane nowe drzwi wg. zestawienia stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. Wymiana drzwi zostanie zrealizowana częściowo w tych samych otworach drzwiowych, częściowo w otworach poszerzonych lub zmniejszonych, częściowo w otworach, w których dotychczas nie było drzwi. Podczas montażu należy ściśle przestrzegać instrukcji montażu wybranego producenta. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto wywóz zdemontowanych drzwi i elementów budowlanych w tym gruzu. Zaślepienie otworów odbywać się będzie ściśle wg wskazówek Zamawiającego określonych w Załączniku nr 8 - opisie przedmiotu zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie akceptacji rzeczoznawcy ds. ppoż dla przyjętego do realizacji rozwiązania technicznego przebudowy ścian działowych w celu osiągnięcia założonej odporności ogniowej (REI60 albo REI120). Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie, gdzie może nastąpić konieczność pracy poza godzinami 8-16. Drzwi oznaczone w Załączniku nr 8 jako (wymiana w ciągu 1 nocy) wymieniane mogą być jedynie w niedziele od godz. 23.00 do poniedziałku do godz. 15.00. W czasie prowadzenia prac zapewnić należy bezpieczeństwo obiektu - wymiana drzwi zewnętrznych. Udostępnienie pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty może być ograniczone z uwagi na rozpoczynający się sezon artystyczny. Od dnia 25.09.2012 r. będą realizowane spektakle. Przed przystąpieniem do prac należy bezwzględnie ustalić z Zamawiającym kolorystykę i kształt skrzydeł, klamek, zamków, ościeży itp. jak również technologię montażu ścianek ognioodpornych. Uzgodnień należy dokonać nie później niż 7 dnia od zawarcia umowy, po dokonaniu weryfikacji wymiarów drzwi i otworów jak również ścianek w naturze. Wykonawca powinien uwzględnić możliwość utrudnień w dostępie do pomieszczeń, przy określeniu terminu zakończenia całości robót. Ze względu na wykonywanie prac na czynnym obiekcie, Zamawiający bezwzględnie wymaga uzgodnienia szczegółowego harmonogramu robót, który nie może kolidować z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością. Zamawiający wymaga bezwzględnego zachowania porządku na terenie prowadzenia prac, dokładnego zabezpieczenia pozostałych części pomieszczeń przed pyłem i innymi zanieczyszczeniami jak również przed hałasem. Odpady powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia należy wywieźć na składowisko odpadów lub na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie odpadów w rejonie wykonywanych prac możliwe jest w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Należy natychmiast docelowo i skutecznie usunąć wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji prac. Po zakończeniu prac należy przywrócić teren do stanu pierwotnego, posprzątać i pozostawić go w stanie czystym. Wywóz i utylizacja zdemontowanych drzwi i zanieczyszczeń powstałych w czasie prac należy do Wykonawcy i powinna zostać skalkulowana w cenie ofertowej. Zamawiający rekomenduje, przed złożeniem oferty, przeprowadzenie wizji lokalnej, w szczególności wykonanie obmiarów stolarki drzwiowej, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. W związku z tym, iż część drzwi stanowiących przedmiot zamówienia wymaga ich indywidualnego wykonania, Wykonawca przed przystąpieniem do ich produkcji przedłoży Zamawiającemu próbki drzwi oraz ich wizualizację w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego. Dotyczy to również kolorystyki drzwi standardowych. Wszystkie drzwi posiadające frezowania w zestawieniu należy wykonać analogicznie jak drzwi, których miejsce zastępują. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu 3 egzemplarzy dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz dwóch egzemplarzy dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej na dwóch płytach CD/DVD w formacie zgodnym z .pdf i .dwg; Dokumentacja powinna zawierać akceptację rzeczoznawcy ds. ppoż. Przedmiar robót określa przybliżony zakres prac związanych z dostawą (prace instalacyjne). Wykonawcy nie są zobowiązani do składania jakiegokolwiek kosztorysu ofertowego. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową wyliczoną na podstawie SIWZ oraz załączników do SIWZ. W przypadku konieczności wykonania większej ilości prac przy demontażu i montażu (instalacji) drzwi jak również przy pracach budowlanych, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia tego w wynagrodzeniu ryczałtowym określonym w ofercie Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar oraz wykonane prace montażowe i instalacyjne. Każdy kolejny rok gwarancji jest dodatkowo punktowany w postępowaniu - szczegóły w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji ponad 60 miesięcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach