Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego oraz medycznego dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2
    05850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 53060800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego oraz medycznego dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę i montaż (tam gdzie jest konieczny) sprzętu rehabilitacyjnego/medycznego m.in.: - aparatu do krioterapii (1 szt.), - aparatu do masażu limfatycznego (1 szt.), - aparatu do terapii radiofalowej (1 szt.), - aparatów do elektroterapii ( 2 szt.), - aparatu do elektroterapii i laseroterapii ( 1 szt.), - aparatu do magnetoterapii – zestaw I (1 szt.), - aparatu do magnetoterapii – zestaw II ( 1 szt.), - aparatu do laseroterapii – samodzielnego skanera laserowego z sondą laserową punktową R+IR i aplikatorem prysznicowym ( 1 szt.), - aparatu do sonoterapii ( 1 szt.) - bieżni (1 szt.), - ergometrów (2 szt.), - lampy IR (1 szt.), - boksów do fizykoterapii (6 szt.), - kabiny do ćwiczeń i zawieszeń ( 1 szt.), - konstrukcji do montażu drabinek rehabilitacyjnych ( 5 szt.) wraz z drabinkami ( 4 szt.), - uniwersalnych schodów do nauki chodzenia z pochylnią ( 1 szt.) - toru z przeszkodami do nauki chodzenia (1 szt.), - mebli – biurek (4 szt.) i szaf (3 szt.) - fotela do ćwiczeń kończyn dolnych, górnych i stawu barkowego (1 szt.), - krzesła do masażu (1 szt.), - leżanek – kozetek ( 6 szt.), - parawanu metalowego 3-skrzydłowego z płytą PCV ( 1 szt.), - stołu rehabilitacyjnego 2-sekcyjnego ( 2 szt.), - stołu rehabilitacyjnego czteroczęściowego ( 1 szt.), - stołu rehabilitacyjnego z hydrauliczną zmianą wysokości leżyska do ćwiczeń z dziećmi metodą Bobath i Vojt’y (1 szt.), - 5-segmentowego stołu do masażu z elektryczną zmianą wysokości leżyska – łamany (1 szt.), - wolnostojącego rotora do ćwiczeń kończyn dolnych (1 szt.), - rotora zespolonego do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych ( 1 szt.), - urządzenia do aktywnej i pasywnej terapii ruchowej kończyn dolnych i górnych z biofeedbackiem(1 szt), - drewnianych schodków (6 szt.), - ręcznego dynamometru hydraulicznego ( 1 szt.), - profesjonalnego zestawu 6 metalowych goniometrów (1 szt.), - stolików pod aparaty ( 4 szt.), - tablicy do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem ( 1 szt.), - taboretów – koziołków ( 2 szt.), - taboretów (6 szt.), - przyrządu do ćwiczeń stawu skokowego (1 szt.), - drobnego sprzętu do kinezyterapii, - osprzętu do uniwersalnego gabinetu usprawnienia leczniczego – zestaw I, - osprzętu do uniwersalnego gabinetu usprawnienia leczniczego – zestaw II, b) przeszkolenie pracowników Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim z obsługi dostarczonych sprzętów rehabilitacyjnych/ medycznych w terminach ustalonych z Zamawiającym, (minimum 16 godz. szkolenia dla min. 8 pracowników), W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także w szczególności do: a) uruchomienia i przekazania do eksploatacji sprzętów składających się na przedmiot zamówienia, b) przeprowadzenia testów poprawności działania dostarczonych i zainstalowanych sprzętów, Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych ) 2. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 10201185 0000 4602 0019 2351 z adnotacją: ”Wadium RZP.271.36.2018” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Postanowienia pkt. 8 SIWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp. 3. Dowód wpłacenia wadium: (6.000,00 zł) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 3. Dowód wpłacenia wadium: (6.000,00 zł) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 4. *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. 5. Wypełniony formularz wymaganych/oferowanych parametrów sprzętu rehabilitacyjnego/ medycznego, sporządzony na podstawie zał. Nr 1 do SIWZ Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach