Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205, w ramach zadania pn. ADAPTACJA OBIEKTÓW POWOJSKOWYCH NA POTRZEBY DYDAKTYCZNO-LABORATORYJNE I REKREACYJNO-SPORTOWE DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego W KALISZU PRZY POZNAŃSKIEJ 201-205

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7573674, 7679505 , fax. 062 7679506
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 4 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7573674, 7679505, fax. 062 7679506
    REGON: 25093876400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205, w ramach zadania pn. ADAPTACJA OBIEKTÓW POWOJSKOWYCH NA POTRZEBY DYDAKTYCZNO-LABORATORYJNE I REKREACYJNO-SPORTOWE DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego W KALISZU PRZY POZNAŃSKIEJ 201-205
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205, w tym : zestawy komputerowe - 30 szt., monitory -3 szt., skaner A3-1 szt. , drukarka laserowa -1 szt., notebooki multimedialne - 10 szt., oprogramowanie antywirusowe - 40 licencji, oprogramowanie Adobe Photoshop Extender -2 szt., słuchawki z mikrofonem - 10 szt., wizualizer - 1 szt., tablet graficzny - 1 szt. oraz wykonanie instalacji jak w pkt. 4.2.2. Wyżej wymieniony sprzęt musi spełniać co najmniej wymagania minimalne wymienione w Specyfikacji Technicznej (Formularz cenowy ), która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ( po wypełnieniu, stanowi załącznik nr 1 do oferty) oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w projekcie umowy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 2.1 dostawę sprzętu tj. zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotowego sprzętu na biurkach w wyznaczonym miejscu - ulica Poznańska 201-205, 2.2. instalacja sprzętu , w tym ; wykonanie okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznej w : pracowni informatycznej , czytelni i pracowni e-learningu ; oraz podłączenie do sieci elektrycznej i logicznej, uruchomienie i sprawdzenie działania dostarczonego sprzętu i oprogramowania. 3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w Specyfikacji Technicznej danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty, co najmniej spełniają wszystkie parametry techniczne i funkcjonalne sprzętu wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy urządzenia, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. 5. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją na okres , jak w § 5 umowy. 6. Oferowany sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE ( w języku polskim lub angielskim) i być oznaczony tym znakiem ( dotyczy poz. 2, 3,4, 5 ,9 zał. Nr1. Właściwe dokumenty ( zaświadczenia podmiotu potwierdzające spełniane normy jakościowej) )zostaną załączone do dokumentów odbiorowych sprzętu. 7. Miejsce wykonania zamówienia: 62-800 Kalisz, ulica Poznańska 201-205
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy); 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9.1 SIWZ. 3. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt.1. - ppkt.1) i 4) . Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr2 do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tylko w przypadku niemożliwości spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w pkt.8.1 ppk.2 SIWZ. Z treści ww. dokumentów musi jasno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także podpisane oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art.22 ust.1 ustawy - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w swoim imieniu. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 , poz.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach