Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem myjni dezynfektora oraz sterylizatora parowego wraz z wyposażeniem

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, Polna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 419 294, , fax. 618 419 620
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    Polna 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 419 294, , fax. 618 419 620
    REGON: 28884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem myjni dezynfektora oraz sterylizatora parowego wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem myjni dezynfektora o pojemności 12 tac oraz sterylizatora parowego wraz z wyposażeniem. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe rok produkcji 2017.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość i termin wniesienia wadium 1.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN 1.1 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium 2.1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.1 pieniądzu; 2.1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.1.3 gwarancjach bankowych; 2.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240 ). 2.2 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 3.1 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego: CITI HANDLOWY 07103012470000000087905012. 3.2 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach (wymienionych w pkt. 2.1.2 – 2.1.5 należy je złożyć w oryginale w Ginekologiczno-Położniczym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego, ul. Polna 33, 60-535 Poznań - Kancelarii Ogólnej – pokój nr 317 w Budynku D, III piętro.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawcę wraz z ofertą 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, który winien być złożony w formie oryginału. 1.2 Opis przedmiotu zamówienia wraz z wypełnionym opisem oferowanych urządzeń - Załącznik Nr 1 do SIWZ, stanowiący treść oferty, który winien być złożony w formie oryginału. 1.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 1.4 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 1.5 Dokumenty wymagane od wykonawcy w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenia winny być złożone w formie oryginału. 1.6 Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę innego podmiotu do udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu, wskazywać jego rodzaj oraz okres na jaki odpowiedni zasób zostanie udzielony, a także charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem. Zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału podpisanego przez inny podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach