Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 89-300 Wyrzysk, ul. 22 Stycznia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 286 26 22 , fax. 67 286 24 63
- Data zamieszczenia: 2020-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.
ul. 22 Stycznia 41
89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie
tel. 67 286 26 22, fax. 67 286 24 63
REGON: 30145785000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy utworzony przez spółkę prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dezynfektorów sprzętu szpitalnego dla oddziałów Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia medycznego w rodzaju: dezynfektor do mycia i dezynfekowania sprzętu szpitalnego w rodzaju misek, pojemników, kaczek i basenów. Ilość zamawianych urządzeń – 2 szt. Oba oferowane urządzenia muszą być tego samego typu i posiadać takie same parametry funkcjonalno-użytkowe. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem oraz montaż, uruchomienie przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – tabela parametrów techniczno - użytkowych zamawianego sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniona i podpisana tabela parametrów techniczno-użytkowych z wykorzystanie wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – wzór załącznik nr 7 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie, 5. Dokument, w którym Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie. 6. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 7. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa 108 sztuk mobilnych stacji wolnostojących z 4 bezdotykowymi automatycznymi dozownikami na płyn do dezynfekcji rąk oraz 17 sztuk zamgławiaczy do dezynfekcji/ dekontominacji pomieszczeń
Dodano: 2021-03-24 - Dostawa urządzeń sterylizujących, dezynfekcyjnych i higienicznych niezbędnych do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz urządzeń sterylizujących, dezynfekcyjnych i higienicznych niezbędnych do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa aparatury szpitalnej
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa myjni dwustanowiskowej do endoskopu.
Dodano: 2020-09-30 - Dostawy materiałów do sterylizacji
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa wyposażenia sterylizatornii wraz z niezbędnym montażem, uruchomieniem i szkoleniem pracowników
Dodano: 2020-07-15 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DLA CENTRALNEJ STERYLIZACJI
Dodano: 2020-01-28 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla sterylizacji plazmowej.
Dodano: 2019-12-16 - Dostawa sprzętu medycznego i pozostałego wyposażenia pomieszczeń nowej Centralnej sterylizatorni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2019-03-15