Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mikroinstalacji solarych do produkcji energii cieplnej na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mikroinstalacji solarych do produkcji energii cieplnej na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mikroinstalacji solarnych do produkcji energii cieplnej na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża w ramach przedsięwzięcia pn. „Zakup i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych i mikroinstalacji solarnych na terenie Gminy Chełmża”. 2. Zamówienie polega na dostawie wraz z montażem mikroinstalacji do produkcji energii cieplnej (ciepła woda użytkowa) opartych na systemach solarnych wraz z oprzyrządowaniem w ilości 7 szt. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) przejęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego i użytkowników (właścicieli nieruchomości) miejsc wykonywania prac i przygotowanie ich pod montaż mikroinstalacji solarnych, b) ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu mikroinstalacji do wpięcia w istniejące instalacje, c) dostawę i montaż (instalację) kompletnych mikroinstalacji solarnych w oparciu o kolektory słoneczne typu płaskiego (7 szt.), zgodnie z projektami wykonawczymi po uzgodnieniu z Zamawiającym (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III. SIWZ), d) wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków, e) wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody, f) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur, przewodów elektrycznych, g) wykonanie izolacji oraz prac zabezpieczających, h) zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania, i) integracja instalacji z istniejącymi źródłami ciepła (jeżeli dotyczy), j) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, armatury regulującej, odcinającej, sterującej instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi wykonanej instalacji, k) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem prac, dokonanie regulacji i rozruchu poszczególnych instalacji, l) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim) związanych z przekazaniem do użytkowania zamontowanych (zainstalowanych) mikroinstalacji na poszczególnych nieruchomościach, m) podłączenia instalacji do istniejącej kotłowni (w tym zasilanie w zimną wodę, podłączenie do istniejącej instalacji cwu, podłączenia zbiornika biwalentnego do istniejącej instalacji kotłowej). 4. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie mikroinstalacji solarnych nie obejmuje przebudowy i rozbudowy istniejących wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynkach, a jedynie obejmuje wykonanie instalacji solarnych wraz z ich włączeniem do istniejących instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej oraz integrację z istniejącym systemem. 5. Zakres prac w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: a) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowych z instrukcjami BHP – zgodnie z obowiązującymi przepisami w dwóch egzemplarzach, b) przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych mikroinstalacji oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu, c) opracowanie odrębnie dla poszczególnych mikroinstalacji szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji (zawierającej m.in. zalecenia dotyczące bieżącej konserwacji), d) opracowanie odrębnie dla każdej z wykonanych mikroinstalacji operatu odbiorowego (w 2 egz.) zawierającego m.in.: dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, e) inne prace związane z procesem montażu mikroinstalacji, f) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. 6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SIWZ Części III. OPZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto wykonawca złoży: 1. Stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach