Gmina Mirzec ogłasza przetarg
- Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
Mirzec Stary 9 9
27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
REGON: 00054005000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu. Rozmieszczenie pomieszczeń, ich powierzchnia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 2a i 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wyposażenie i montaż wyposażenia w sprzęt i meble w nowo realizowanym budynku przedszkola publicznego w Mircu obejmuje: - Wyposażenia pomieszczeń sal zajęć i pomieszczeń administracyjnych - zadanie nr1, -Wyposażenia pomieszczeń kuchni, pralni i pozostałych - zadanie nr 2. Zadanie nr 1 dotyczy dostawy mebli przedszkolnych i biurowych. Szczegółowe parametry wymagane oraz inne wymagania Zamawiającego wyszczególnione są w tabeli załącznika nr 2 . Zadanie nr 2 dotyczy dostawy sprzętu pomieszczeń kuchni i pralni oraz pozostałych pomieszczeń pomocniczych. Szczegółowe parametry wymagane oraz inne wymagania Zamawiającego wyszczególnione są w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 i 2a. W zakresie zadań 1 i 2 oferta musi zawierać opis informacji oferowanych mebli z podaniem producenta, modelu, oznaczeń itp. 4.2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia. 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem na koszt własny i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Dostarczony sprzęt wymagający montażu zostanie zamontowany przez wykonawcę zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1)dla zadania nr 1 w wysokości: 1 500,00 zł., słownie złotych: jeden tysiąc pięćset, 2)dla zadania nr 2 w wysokości: 2 500,00 zł., słownie złotych: dwa tysiące pięćset, 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 uPzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2.Udzielą 3 letniej gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i sprzęt licząc od dnia odbioru. 3.Spełnią warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zał. Nr 3 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z zapłatą podatku z wyjątkiem przypadku, kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy- zał. Nr 4 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 3. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa (konsorcjum) musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. 8.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. Nr 5 do SIWZ Do wykazu należy załączyć - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw. 9.Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy - zał. Nr 6 do SIWZ 10.Zaakceptowany wzór umowy - zał. Nr 7 do SIWZ 11.Harmonogram rzeczowo finansowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli przedszkolnych oraz biurowych na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak
Dodano: 2013-11-13 - Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń Przedszkola Nr 3 w Staszowie przy ul. Jana Pawła II na klub dziecięcy - zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i zabawek
Dodano: 2012-07-17 - Adaptacja pomieszczeń Przedszkola Nr 8 w Staszowie na żłobek i klub dziecięcy - zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i zabawek
Dodano: 2011-11-10 - Dostawa i montaż wyposażenia w nowo wybudowanym budynku przedszkola w Daleszycach.
Dodano: 2011-08-17 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA
Dodano: 2011-08-08 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PUNKTÓW PRZEDSZKOLNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GRZYMAŁKÓW, MNIÓW, ZABOROWICE W GMINIE MNIÓW
Dodano: 2010-07-23