Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie ogłasza przetarg
- Adres: 26-008 Górno, Górno 169
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3023067 , fax. 41 3023009
- Data zamieszczenia: 2013-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie
Górno 169 169
26-008 Górno, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3023067, fax. 41 3023009
REGON: 00116849200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli przedszkolnych oraz biurowych na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę mebli przedszkolnych oraz biurowych na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr - WND-POKL.09.01.01-26-030/13 prowadzonego przez Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie. 1.1. Zakres zamówienia: Dostawa mebli przedszkolnych oraz biurowych na potrzeby projektu Twórczy Przedszkolak do biura projektu oraz 8 przedszkoli / punktów przedszkolnych na terenie Gminy Górno - CZĘŚĆ I: Dostawa mebli przedszkolnych - CZĘŚĆ II: Dostawa mebli biurowych CZĘŚĆ I Dostawa mebli przedszkolnych 32 stoły, 128 nóg do stołów, 8 biurek, 80 krzesełek rozmiar 3, 80 krzesełek rozmiar 4, 8 krzeseł obrotowych, 8 biblioteczek stojących, 32 szafki, 8 par drzwi do szafy wysokiej, 8 kącików kuchennych, 8 kompletów bujaków piankowych, 8 materacy krokodyli, 8 warsztatów stolarskich, 24 skrzynie na kółkach, 24 szafki wiszące CZĘŚĆ II Dostawa mebli biurowych 1 stolik, 2 biurka, 2 fotele biurowe, 2 szafki z 4 półkami, 2 szafki z 2 półkami, 2 metalowe szafy biurowe, UWAGA: Szczegółowy opis wyposażenia w podziale na części zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 2.1 Dostawa obejmuje transport mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz na miejsce wskazane przez Zamawiającego, montaż na miejscu, wniesienie i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, pozostawienie mienia Zamawiającemu w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu, pozostawienie umeblowanych pomieszczeń w należytym porządku oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz. Przekazanie mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz odbywać się będzie protokolarnie. Wymogiem podpisania protokołu jest dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnych atestów i certyfikatów (dotyczy części I). 2.2 Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz, dokonanie ich rozładunku, wniesienie ich do pomieszczeń wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego, montażu na miejscu, ustawienie, wypoziomowanie usunięcie opakowań związanych z dostawą. 2.3 Wyposażenie powinno spełniać wszelkie normy, posiadać atesty i certyfikaty zgodne z przeznaczeniem i użytkiem w warunkach przedszkolnych (dotyczy części I). 2.4 Wszystkie meble oraz inne elementy wyposażenia wnętrz muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz wolne od wad (fizycznych i prawnych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szosgorno.pl/index.php/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń Przedszkola Nr 3 w Staszowie przy ul. Jana Pawła II na klub dziecięcy - zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i zabawek
Dodano: 2012-07-17 - Adaptacja pomieszczeń Przedszkola Nr 8 w Staszowie na żłobek i klub dziecięcy - zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i zabawek
Dodano: 2011-11-10 - Dostawa i montaż wyposażenia w nowo wybudowanym budynku przedszkola w Daleszycach.
Dodano: 2011-08-17 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA
Dodano: 2011-08-08 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PUNKTÓW PRZEDSZKOLNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GRZYMAŁKÓW, MNIÓW, ZABOROWICE W GMINIE MNIÓW
Dodano: 2010-07-23 - Dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu.
Dodano: 2009-03-20