Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 678 31 03 , fax. 0-85 678 31 00
- Data zamieszczenia: 2012-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
ul. Malmeda 8 8
15-440 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0-85 678 31 03, fax. 0-85 678 31 00
REGON: 00233317700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www. mopr.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, sprzedaż oraz dostarczenie wraz z montażem przez Wykonawcę Zamawiającemu mebli biurowych, których szczegółowy opis z wyszczególnieniem asortymentu, wymiarów, ilości oraz wymagań ogólnych i opis techniczny został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ oraz w wykazie mebli, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy oraz dokona montażu mebli we wskazanych lokalizacjach będących w dyspozycji Zamawiającego na terenie miasta Białegostoku. 3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu montażu mebli, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych mebli. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w granicach ok. 30 % z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 6. Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonych mebli. 7.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: - sprzedaż będzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez częściowe dostarczanie Zamawiającemu przez Wykonawcę mebli, partiami, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej partii dostarczanych mebli będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację umowy i powinna zostać dostarczona w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia przekazania zapotrzebowania przez Zamawiającego, - Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy do: - uzgodnienia z uprawnionymi pracownikami Zamawiającego dokładnej kolorystyki mebli i siedzisk, z zastrzeżeniem prawa wyboru przez Zamawiającego, - uzgodnienia z Zamawiającym szczegółów konstrukcyjnych poszczególnych mebli, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, - Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego, - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, f) Wykonawca udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone meble licząc od dnia podpisania protokołu odbioru należycie wykonanej dostawy mebli. g) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www. mopr.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZP/261/D/56/AZ-231/4/MEBLE-6/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 3 części.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-04-29 - SZP 3820 - 18/16 DOSTAWA WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU III PRYCHOGERTIATRII
Dodano: 2016-04-25 - AZP/261/D/36/AZ-231/4/MEBLE-3/2016 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 6 części.
Dodano: 2016-04-15 - Nr sprawy: AZP/261/D/17/TIN/SWI/M1-Zakład Stomatologii Zintegrowanej/2016 Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 2 części.
Dodano: 2016-02-26 - AZP/261/D/11/AZ-231/4/MEBLE-1/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do Działu Spraw Studenckich Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2016-01-29 - Dostawa wyposażenia Kliniki Pediatrii i Nefrologii, Dziennego Oddziału Onkologicznego, Dziennego Oddziału Psychiatrycznego, pokoju socjalnego Kliniki Rehabilitacji oraz regałów magazynowych do archiwum dokumentacji medycznej PN-40/15/29
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa wyposażenia SZP 3820 - 38/15
Dodano: 2015-12-03 - AZP/261/D/116/AZ-231/4/MEBLE-5/2015 -dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 4 części
Dodano: 2015-11-13